Jump to content

CASTING CSI: SAN FIERRO GEZOCHT


$NeoSyp$

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    24

  • Big Boss

    4

  • twaka

    4

  • Mastertuner

    3

toegevoegd ;)

even een nieuwsbericht: de opnames beginnen op zondag 12 november.

het moet UITERLIJK vrijdag 17 november om 6 binnen zijn bij *** (at) hotmail DOT com

ik moet het zaterdag allemaal in elkaar zetten, en zondag uitbrengen!

PS: ik was vergetn dat ik geen email mag posten, ik stuur jullie het wel via PM

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

ER ZIJN NIEUWE ROLLEN VRIJ MENSEN! EN WEL TWEE HELE BELANGRIJKE!

Het is de lijkschouwer(komt elke aflevering terug, dus neem alleen als je daartoe bereid bent) en de motoragent, de vermoorde. de gene die dit zou doen is, laten we zeggen, nieet erg vriendelijk meer tegenover Spy Movies. (ofwel we hebben ruzie :puh: )

dit is dus paul andré van der bas...

dus wil je nog een rol, meld je dan snel aan!

de teksten worden vrijdag of zaterdag verzonden.

ze moeten die vrijdag erop binnen zijn, dus je hebt een week.

DANK! :cya:

PS: Ik heb toestemming van Dutchy3010 om dit topic te bumpen, omdat anders niemand het zou lezen...

EDIT: De vijandigheden met Paul vd Bas zijn opgelost, dus krijgt hij de rollen weer. Er komen nu dus geen roillen meer bij (aangezien de film af is) dus dit topic kan op slot

EDIT2: MAG op slot

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Slecht nieuws, Robert kan helaas toch niet meedoen vanwege zijn verkoudheid TOCH niet meedoen. dus we zitten nu met een oningevulde rol. wie wil dit nog doen? denk eraan, ik wil vrijdag om 3 uur ALLE stemmen binnen hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, sorry dat ik nog een keer dubbelpost, maar dit is erg belangrijk (desnoods verwijdert de mod maar de andere berichten plus mijn postcounts ervoor) maar ik vrees dat we geen stemmen KUNNEN gebruiken in CSI: SF. Niet in de allereerste aflevering tenminste. Ik snap dat de mensen die hier nu mee bezig zijn erg boos zullen zijn, voor al het harde werk dat voor niets was. Maar we kunnen ze niet gebruiken omdat we iets heel stoms hebben gedaan, namelijk de ondertiteling VOOR de stemmen aanmaken. Dus nu ik mijn eigen zinnen toevoeg, zie ik dat je het geluid nog hoort als bij de ondertiteling de zin als lang is afgelopen, en een andere al is begonnen :cry:! Je hoort natuurlijk EERST de stemmen toe te voegen, en daar ondertiteling bij te zetten. maar dit deden we niet omdat we de ondertiteling als een soort script gebruikten. Erg dom van ons :td:! Dus iedereen die nog aan het opnemen is (of nog moet doen) stop maar (of begin maar niet) want we kunnen bij DEZE aflevering geen geluid toevoegen. Bij de volgende natuurlijk wel ;)! Dus het spijt ons, erg dom van ons, vergeef ons _O_! Uiteraard hopen we nog steeds dat jullie van de film zullen genieten, en dat hij maar leuk mag zijn (wij vinden hem in ieder geval wel leuk, maar ja we maken hem :engel:!) We hopen dat jullie vertrouwen (als het er al was) in Spy Movies niet is gezakt, en dat jullie ook op onze nieuwe filmpjes zullen wachten. We hadden deze fout kunnen herstellen, maar daar is simpelweg geen tijd meer voor (aangezien hij over een paar dagen klaar moet zijn). Je mag best kritiek geven op ons, terecht, maar maak het niet te bont ;).

_O_ SORRY! _O_

Dit was het Spy Movies nieuws.

PS: Dit is geen 15 november grap ;)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

nee want de filnm is er gewoon te kort voor

je zou het dan heel snel moetyen inspreken zodat het nog bij het juiste beeld past

dat je niet een ongeluk ziet en de gast die erin zit pas 5 min later au hoort roepen...

dus deze aflevering is zonder geluid, maar de volgende niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...