04-Ron Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 In Los Santos en omstreken heb je de Spray Paints. In San Fierro en omstreken heb je de Snapshots. In Las Venturas en omstreken heb je de Horseshoes. Wat is Snapshots en Horseshoes ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 In Los Santos en omstreken heb je de Spray Paints.In San Fierro en omstreken heb je de Snapshots. In Las Venturas en omstreken heb je de Horseshoes. Wat is Snapshots en Horseshoes ? Snapshots zijn foto's die je met je camera moet nemen in SF Horseshoes zijn de hidden packages van LV Oysters zijn de hidden packages in SF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 De oysters liggen door alle gebienden heen en niet alleen in San Fierro. Die Horseshoes zijn hoefijzers die je moet vinden. Sanpshots moet je van bepaalde plekken foto's maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Jah + die horseshoes geven Luck, hebt te maken met gokken als ik me niet vergis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 hoe weet je val welk je een snapshot moet nemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 hoe weet je val welk je een snapshot moet nemen? waar moet je fotos van maken? en in welke stad? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ik heb een aantal snapshots volgens mij moet je je gedragen als een toerist en fotoos maken van bruggen enzo de dingen die je echt alleen in SF ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 oisters heb je alleen op de zeebodem als ik het goed heb ja toch ? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigl Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 nope, Oysters zijn ook te vinden in zwembaden en andere plekken met water. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.