$NeoSyp$ Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 hey mensen heeft iemand misschien een ped spawner, ik heb namelijk een ped nodig voor mijn filmpje, maar ik kan haar niet vinden... Reageren
Preddy Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 what is een ped... 'pedestrian', ofwel 'voetganger' Reageren
cheizz Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 'ped spawners' bestaan na mijn weet niet maar welke 'ped' wil je eigenlijk in je filmpje?? Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Ik weet niet, volgens mij kan je er wel eentje bijkrijgen met de cheat 'Recruit Everyone'. Maar als je CJ daarin wil veranderen kan ik je helaas niet helpen. Vraag het Eens in Modding Help. Daar zullen wel wat mensen er mee bezeig zijn. Bewerkt: 21 oktober 2006 door Big Boss Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 het probleem is, ik wil bv een scene opnemen ergens binnen, waar geen peds komen (of iet de goede) en dan heb ik dus een ped spawner nodig... Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Probeer dit 'ns: Player Selection Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.