jachasmaster Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 als ik op een fiets ga valt hij steeds weg ik moet in het begin op de fiets om de missie te doen weet iemand wat er mis is ?? Reageren
gammie_ Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) als ik op een fiets ga valt hij steeds weg ik moet in het begin op de fiets om de missie te doen weet iemand wat er mis is ?? Allereerst wil ik je welkom heten op het GtaForum! Is even kijken naar jou probleem.. Als je op een fiets wilt valt hij weg? Kun je mischien beter uitleggen wat er gebeurd verdwijnt de fiets? Of valt hij alleen om? Als hij alleen omvalt kan het zijn dat je hem zelf wegduwt door met CJ er tegen aan te duwen, je moet alleen in de buurt van de fiets stil staan en op Enter of F drukken. Succes Bewerkt: 7 oktober 2006 door gammie Reageren
Ar Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Misschien iets met je systeemeisen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.