ikt Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Objecten verdwijnen gewoon als ik naar ze toe ga (Geen auto's, alleen gebouwen en bomen) Dit is alleen in SA-MP, niet in MTA of offline. Ik heb het er ook al opneiuw opgegooit maar het blijft... Eerst deed hij het wel goed.... Reageren
black-blader Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 op welke server heb je gezeten want het kan volgens mij liggen aan de server Reageren
Azer Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Welke videokaart heb je? En maak er is een screenshot van Reageren
ikt Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) NVidia GeForce 6600GT 128MB Screenshot volgt... (Of toch liever een filmpje? Dan zie je het beter gebeuren.) Filmpje Bewerkt: 9 oktober 2006 door ikt Reageren
Azer Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 heb je dit probleem ook met MTA/Singleplayer etc.? staat bv. je drawdistance wel hoog genoeg ingesteld? Reageren
SWYV Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 denk het dat de draw distance te hoog staan want ik zie dat veel dingen die nog niet GELADEN zijn, volgens me moest al die dingen nog laden laden van objecten als het nog niet geladen is dan verdwijnen ze soms als onzichtbaar maar jij knalt dan tegen een onzidhtbaar ding dan even later komt de geladen ding dus ligt het aan de snelheid van je pc ook want de filmpje speelt niet zo mooi afhappert een beetje merk ik op Reageren
ACID Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 (bewerkt) ik had dit probleem ook, ik had de gta san andreas 1.1 patch geinstalleerd en toen was het bij mij opgelost OFFTOPIC: sorry ik weet dat het hier niet thuishoort maar ik heb een vraag aan ikt waar download je al die dingen zoals die voertuigen, map, etc. Bewerkt: 12 oktober 2006 door ACID Reageren
ikt Geplaatst: 12 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 (bewerkt) Offline + MTA doet hij het PERFECT. Geen hapering te bekennen en dingen zie ik al vanaf 10 KM ver Dat het filmpje hapert is omdat ik het slecht geconverteerd heb. PC Specs: Intel Pentium 4 3.2 GHz 1 GB DDR RAM Installeer hem op D, 51,7 GB over. NVidia GeForce 6600GT 128 MB DD3 PCI-Express Ik download die ''zooi'' op http://www.gtainside.com Bewerkt: 12 oktober 2006 door ikt Reageren
ACID Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Offline + MTA doet hij het PERFECT. Geen hapering te bekennen en dingen zie ik al vanaf 10 KM ver Dat het filmpje hapert is omdat ik het slecht geconverteerd heb. PC Specs: Intel Pentium 4 3.2 GHz 1 GB DDR RAM Installeer hem op D, 51,7 GB over. NVidia GeForce 6600GT 128 MB DD3 PCI-Express Ik download die ''zooi'' op http://www.gtainside.com oke thx Reageren
ikt Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 *dingding* Ik wacht nog steeds op een oplossing.... Reageren
Azer Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 maak anders een topic aan op forum.sa-mp.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.