Juju Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Hey, Ik heb weer eens een vraag: Ik wil dus auto's gaan vervangen, maar heb daarvoor de bestand gta3.img nodig. Die vind ik niet. Hoe moet ik die vinden? Waar zou die moeten staan? En anders waar kan ik die nog krijgen? Alvast bedankt, Juju Reageren
Velaro Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Hey,Ik heb weer eens een vraag: Ik wil dus auto's gaan vervangen, maar heb daarvoor de bestand gta3.img nodig. Die vind ik niet. Hoe moet ik die vinden? Waar zou die moeten staan? En anders waar kan ik die nog krijgen? Alvast bedankt, Juju Je kan het op onderstaande 'adres' vinden, wat kan afwijken als je het op een andere locatie hebt geinstalleerd: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models In deze map moet je zoeken naar het bestand met de naam 'gta3'. Het moet een IMG-Bestand zijn. Verder staan er nog andere IMG-Bestanden die je ook kan openen met de IMG-Tool. Veel plezier met de mods, en heb je nog vragen kan je bij mij terecht ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.