Jump to content

barbaRA

dion aan de macht

Recommended Posts

Geplaatst:

alloha :)

ik heb een probleem met barbara als ze wil rijden heel af en toe lukt het nie

als ze wil dansen moet ik heel ver en als ik er bijna ben stopt de date

en nog een probleem is dat ze (ook op de tijden van www.wikigta.nl) nooit thuis is??

wat is dit oooooo p.s. weet iemand hoe je heel snel dat percentage omhoog krijgt......

gegroet dion aan de macht :cya:

Geplaatst:

Als ze wil dansen moet je inderdaad ver rijden om bij de dansclub te komen, de reden dat jij het altijd net niet haalt is waarschijnlijk omdat je te langzaam bent. Als je te lang met haar in de auto zit begint je vriendin namelijk te zeuren dat het te lang duurt. Als je deze waarschuwing heb gehad heb je ongeveer nog 3 minuten over om haar op de bestemming te krijgen waar ze wilt zijn. Red je dit niet dan is de date afgelopen. En wat betreft die tijden wanneer ze thuis hoort te zijn lijkt inderdaad niet altijd helemaal te kloppen. Als je een date met haar gehad hebt moet je minimaal 24 uur (real life= 24 minuten) wachten voordat je de volgende date met haar kunt starten. Er is natuurlijk wel een maniertje waardoor je niet 24 minuten hoeft te wachten, namelijk door een aantal keer achter elkaar te saven totdat je 24 uur verder bent ingame. Hopelijk lukt het je nu en mochten er nog vragen zijn dan mag je ze gerust stellen hoor. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Heej Dion,

Ik heb hier een link waar je alles kunt zien over vriendinnen: Klik :)

Op snel Percentage omhoog te gaan, Gewoon daten zoals zij het wilt :Y

Bewerkt: door Vinewood

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...