RobertSA Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Hallo, heeft iemand van jullie een paar goede reggae nummers? Bewerkt: 7 oktober 2006 door robertpsv Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Hallo, heeft iemand van jullie een paar goede reggae nummers? Want ik wil er wel een paar downen...Maar aan downloaden doen we hier niet, dus ik ben bang dat we je hiermee niet verder kunnen helpen... Reageren
RobertSA Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Ik bedoel dat ik ze zelf gwn download....Maar weet iemand er een paar/ Reageren
Preddy Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Hallo, heeft iemand van jullie een paar goede reggae nummers? Want ik wil er wel een paar downen...Maar aan downloaden doen we hier niet, dus ik ben bang dat we je hiermee niet verder kunnen helpen... Downloaden van liedjes hoeft tegenwoordig niet met 'illegaal' te worden bestempeld, voor €1,- kan je liedjes legaal downloaden... In dat kader is het een legale vraag d8 ik. Voor reggae zou je wat liedjes van Bob Marley op kunnen zoeken. Van wikipedia: Hitsingles: * No woman no cry (1975) * Waiting In Vain (1977) * Three Little Birds (1977) * Jamming (1977) * Is This Love (1978) * Stir It Up - live (1979) * Could You Be Loved (1980) * Buffalo Soldier (1983) * One Love/People Get Ready (1984) * Iron Lion Zion (1992) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.