marginaaltje Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Hallo zou iemand voor mij zo snel mogelijk de missie G-Spotlight willen uitspelen aub. Danku GTAVCsf1.b Reageren
Bling Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb ongeveer een half uur lopen zoeken naar mijn Vice City cd-rom maar kon deze nergens vinden, ik ben namelijk een paar dagen geleden verhuist en daardoor ben ik mijn Vice City cd-rom dus kwijtgeraakt. Gelukkig schoot een goeie vriend me te hulp. Svenie heeft namelijk de missie van me overgenomen en deze vervolgens gehaald. Hij heeft via msn de savegame weer aan me gegeven zodat ik hem in dit bericht kan plaatsen. Dus je moet Svenie hiervoor bedanken want hij heeft de savegame gehaald. Gehaald: G- Spotlight Beloning: $8000 Extra: De filmstudio is een asset geworden waar je nu dagelijks $7000 kunt ophalen. Er zijn geen codes/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. Svenie en ik wensen je veel succes met de volgende missies. Bewerkt: 7 oktober 2006 door Bling Reageren
marginaaltje Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 is het al gelukt? Reageren
GTA_Rockahh Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Maar het is toch gewoon heel simpel, jat een helikopter (VCN, Je eigen of VCPD Heli) En dan kan je gewoon door alle checkpoints Reageren
WWEGTA Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ja, zo had ik het ook gedaan. Reageren
combad007 Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 ik had het ook zo gedaan niet moeilijk dan word het iegelijk een van de makkelijkste missies Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.