Lbrian Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Hallo iedereen mijn vriend zegt dat hij een ufo en ballon heeft gezien bij GTA SA voor ps2 ik schakel jullie hulp in om het zeker te weten.Klopt het of niet laat je bericht achter en ik zie het wel {wel de waarheid} Brian Reageren
Lampje Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Dit klopt natuurlijk niet, De Ufo heeft nog nooit iemand gezien en een ballon ? Rare vriend heb jij Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Hallo iedereenmijn vriend zegt dat hij een ufo en ballon heeft gezien bij GTA SA voor ps2 ik schakel jullie hulp in om het zeker te weten.Klopt het of niet laat je bericht achter en ik zie het wel {wel de waarheid} Brian Een Unknown Flying Object (UFO), daar zijn al verschillende theorieën over. In principe is elk object dat vliegt en je niet kan zien wat het is, dus een UFO. Dat is dus echt een discussiestandpunt. Zo waren er mensen die beweerde een UFO te hebben gezien bij Alcatraz. Zie dit topic. Waarschijnlijk gewoon een ster, maar die vriend kan dus ook denken dat dat een UFO is. Dus, als je iets ziet wat je niet weet wat het is, dan is het een UFO, dus als jouw vriend iets niet kon plaatsen wat in de lucht rondzweefde, is het dus een UFO voor jouw vriend. Een UFO zoals vaak wordt voorgesteld als een vliegende schotel met buitenaardse wezens, zit er volgens mij niet in. Misschien verwacht jouw vriend dat die UFO er is vanwege "Lil' Probe'Inn", een café met allerlei dingen over buitenaardse wezens, en dus ook UFO's. Een ballon heb ik ook nog nooit gezien. Reageren
venose gast Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Lijkt me wel gaaf een ufo en luchtballon in gta sa:puh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.