kees1991 Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) hallow. ik soek naar brushes van elfjes. zoals die hier op dit plaatje staan http://market.renderosity.com/mod/bcs/photos/Thumb44149.jpg weet iemand er een ?? self heb ik al gesogt met google. maar kon niks vinde >>> Door .Levi.: Vraag dit soort dingen voortaan in Graphics Algemeen. <<< waarom dat dan ?? ik vraag tog iets aan. dus moet het tog in het graping aanvraag ?? Bewerkt: 7 oktober 2006 door kees1991 Reageren
Jowx Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Volgens mij staat dit in het verkeerde forum, of ik snap je vraag niet goed. Zo, .Levi. is super snel. Misschien is dit (klik) wat voor je, en anders kan je hier (klik) wel wat tussen vinden. Tip, zoek met google op ''Fairy Brushes''. Ik hoop dat je er wat aan hebt, veel succes! Edit: Het 'Graphics Aanvraag Forum' is bedoeld om een design aan te vragen, dus als je bijvoorbeeld een sig, logo of een layout wilt kan je het daar aanvragen. Voor andere vragen over graphics, zoals bijvoorbeeld brushes, kan je terecht in het 'Graphics Algemeen Forum'. >>> Door .Levi.: Juistem Jowx. <<< Bewerkt: 7 oktober 2006 door .Levi. Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 bedankt. die site heb ik al eerder opgelsagen op mijn pc. maar ik heb nooit onder de naam fairy gesogt bedankt nu heb ik nog 1 vraag. en dan stop ik weer met vraagen. ik heb mooie brushes voor engel vleugels. maar nu moet ik nog iemand hebben die ik die vleugels kan gefen. ook hiervoor heb ik gesogt bij google. maar weer sonder resultaat :S. dus weet iemand er mischien een ? (het moet wel recht van vooren zijn) Reageren
Jon-asses Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 bedankt. die site heb ik al eerder opgelsagen op mijn pc. maar ik heb nooit onder de naam fairy gesogt bedankt nu heb ik nog 1 vraag. en dan stop ik weer met vraagen. ik heb mooie brushes voor engel vleugels. maar nu moet ik nog iemand hebben die ik die vleugels kan gefen. ook hiervoor heb ik gesogt bij google. maar weer sonder resultaat :S. dus weet iemand er mischien een ? (het moet wel recht van vooren zijn) Hey, Je bedoelt vast dat je een render wil dat op een elf gelijkt? Nou, Google is daar niet echt de juiste plaats voor. Je hebt site's boordevol met renders, ik zal er een paar opsommen : Gamrenders Planetrenders Animerender Om nog meer van die site's te vinden heb ik op google gezocht : Op google gezocht naar gamerenders Op google gezocht naar Animerenders Ziezo, hopelijk heb je hier wat aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.