Jump to content

Mijn "hood"!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu met die opdrachten in die boerderij maar ik zie opeens dat mijn "hood" in los santos verdwenen is. Geen groene of paarse kleurtjes meer(jammer vond het mooie kleure ma goed). Blijft dit altijd zo of krijg je je gebied later nog terug.

Wel jammer want straks heb ik die gangwars voor niks gedaan. :(

Geplaatst:
Ik ben nu met die opdrachten in die boerderij maar ik zie opeens dat mijn "hood" in los santos verdwenen is. Geen groene of paarse kleurtjes meer(jammer vond het mooie kleure ma goed). Blijft dit altijd zo of krijg je je gebied later nog terug.

Je krijgt het later weer terug, maar dan moet je wel weer alles overnieuw veroveren....

Maar het duurt nog heel lang voordat je daar bent in het verhaal...

Geplaatst:

Phoei daar zeg je me wat. Ik dank je voor je goede nieuws. Maak niet uit ik verover ze wel trg. Zoals cj het zegt: "Murder 'em fools". :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

als je weer terug naar je hood moet, dan moet je al zeker in de stad van las venturra's zitten??

Bewerkt: door barry
Geplaatst:
als je weer terug naar je hood moet, dan moet je al zeker in de stad van las venturra's zitten??

ja dat moet inderdaad

Geplaatst:

73419142 SPOILER 24191437

Je komt later toch met Sweet die uit de gevangenis is, en dan moet je Big Smoke doden, en kan je weer met je OG-homie's spelen ?

Geplaatst:

Weet je wat ik nou niet begrijp? Iedereen lult maar over "groene of paarse kleurtjes" op de kaart; het zou het gebied aangeven dat van jou of van een andere gang is. En ik zie daar al vanaf het begin helemaal niks van. Het enige wat op de kaart groen is, is wat ook groen hoort te zijn, zoals bomen, struiken, gras,...enz.

Kan iemand me nu eens uitleggen het nou allemaal zit?

73419142 SPOILER 24191437

ja dat moet idd dus zet nu die spoiler maar weer uit ;) met *edit knop*

Weet je wat ik nou niet begrijp? Iedereen lult maar over "groene of paarse kleurtjes" op de kaart; het zou het gebied aangeven dat van jou of van een andere gang is. En ik zie daar al vanaf het begin helemaal niks van. Het enige wat op de kaart groen is, is wat ook groen hoort te zijn, zoals bomen, struiken, gras,...enz.

Kan iemand me nu eens uitleggen het nou allemaal zit?

na een aantal missions word de landkaart ingedeelt in verschillende kleuren groen/geel/paars en moet je stukken straat verdedigen of veroveren

Bewerkt: door Djago
Je komt later toch met Sweet die uit de gevangenis is, en dan moet je Big Smoke doden, en kan je weer met je OG-homie's spelen ?

dan heb je bijna alle grove street personages gekilled. behalve sweet

Bewerkt: door barry
Geplaatst:
:lol: dit is echt gaaf. maakt de game nog extra leuker door dit gedoe ;)

ga slapen man B)

maarja het is wel okeej hoop dat het in de next gta veel uitgebreider is :)

en dat je gang wat meer AI heeft :ph34r:

Geplaatst:

:o ooo jij **** :puh: maar ja ik vind dit geweldig even flink tekeer gaan en dan steeds machtiger worden ;) maar nog uitgebreider is deze al niet uitgebreid genoeg ??? :puh:

Geplaatst:
:o ooo jij **** :puh: maar ja ik vind dit geweldig even flink tekeer gaan en dan steeds machtiger worden ;) maar nog uitgebreider is deze al niet uitgebreid genoeg ??? :puh:

jawel dat zeg ik niet B)

maar gangs overnemen is simpel en 1tonig :unsure:

Geplaatst:

Ik ben nu m'n Hood weer aan het verdedigen.. En veroveren van de nieuwe stukken :hehe: :hehe:

Alleen vind ik het wel erg f*cked up dat iedereen mayhem loopt te creeren!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...