Jump to content

Slamvan Tunen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik probeer een Slamvan te tunen maar ik weet niet waar het kan??

Las Santos kan het geloof ik niet.

alvast bedankt voor de hulp

Geplaatst: (bewerkt)

Een slamvan is wel degelijk in Los Santos te tunen. In feite is het de eerste tuneshop die je tegenkomt in de game als je de storyline een beetje volgt, namelijk in de missie Cesar Vialpando. De garage waar je daar heen moet, de Loco Low co, kan je met behulp van dit kaartje vinden (het gele puntje uiterst rechts) en daar is dus de Slamvan te tunen.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
Ik probeer een Slamvan te tunen maar ik weet niet waar het kan??

Las Santos kan het geloof ik niet.

alvast bedankt voor de hulp

Welkom op het Forum Uziman14 :cya:

Na de missie 'Cesar Vialpando' kan je alle lowriders tunen, waaronder de Slamvan. Als je die missie al hebt gedaan staat de tuning-garage aangeduidt met een rode sleutel. Rijd hiernaartoe en parkeer je in de garage, en je zal verschillende mogelijkheden om de Slamvan te tunen. De volgende auto's kan je in deze garage tunen:

• Blade
  • Savanna
  • Voodoo
  • Tornado
  • Slamvan

Het kan dat ik er eentje ben vergeten, maar dat geeft niet. Veel plezier met het tunen ! :Y

Geplaatst:

ik ben besig met lijst 2, en ik soek al heel lang een slamvan weten jullie mis. een vaste vindplaats...?

_O_:cya:

Geplaatst:

Jazeker. Aangezien de Slamvan op je Import/Export lijstje staat, spawnt de Slamvan op een bepaalde plek. Zie dit kaartje voor de exacte plaats.

Geplaatst:
Jazeker. Aangezien de Slamvan op je Import/Export lijstje staat, spawnt de Slamvan op een bepaalde plek. Zie dit kaartje voor de exacte plaats.

ja dat begrijp ik niet want ik heb nu alle import export gedaan en als ik dan naar die plaats rijdt staat ie er niet :?

Geplaatst:

ja dat begrijp ik niet want ik heb nu alle import export gedaan en als ik dan naar die plaats rijdt staat ie er niet :?

Bepaalde auto's spawnen alleen op plekken wanneer ze op het import/export bord staan en zolang ze nog niet ge-exporteerd zijn (dus naam niet doorgestreept).

In jou geval heb je dus de Slamvan al een keer ge-exporteerd, dus spawnt hij niet meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...