Jump to content

Freemysql

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik kan maar niet registeren op een bepaalde site, en ik heb dat heel erg nodig.

Op een ander forum willen ze zich ook niet registreren.

Nu wil ik vragen of een van jullie voor mij op die site wil registreren.

Ik krijg namelijk geen bevestigings mail, en omdat ik al 1x heb gerigistreert kan ik me nooit meer aanmelden op mijn IP ;S.

Gebruikersnaam, Echte naam maakt allemaal niet uit, dus vul maar wat in. Als ik het maar kan gebruiken.

Link

---

Greetz, Rolo

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk niet dat dit helemaal de bedoeling is. Van het sub fora.

En eht sis volgens mij tegen de regels.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst: (bewerkt)

Hey Rolo,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat wij voor jou een account registreren op een website, maar dat wil niet zeggen dat we je niet helpen mogen. Ik zou voordat je dit soort conclusies trekt altijd minstens 2 á 3 dagen wachten op je mailtje, soms zijn ze zeer lang onderweg. Kijk ook even in je SPAM folder, want soms worden dit soort mailtjes onterecht voor spam aangezien. Als dit vaker voorkomt kun je je spamfilter vaak wat 'softer' instellen.

Als je mail niet aankomt, moet je contact met ze opnemen op hun Support Forum, wat overigens duidelijk op de site vermeld staat. Mijn mail kwam trouwens wel aan! Succes.

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:

Topic blijft open voor eventuele hulp, maar graag geen accounts aan maken met andere IP's. Dit is niet tegen de regels van dit forum, maar wel tegen de regels van Free MySQL. Daar hoor je je ook aan te houden, ook op andere fora.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...