Jump to content

Probleem met MP3 speler

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Als ik mijn MP3-speler in mijn PC steekt, gaat het schermpje van mijn MP3-Speler WEL aan.

Maar, als ik dan de schijf (verwisselbare schijf) probeer te openen, zegt ie: "De Schijf is Beschadigd"

Maar, hoe los ik dit op. En ik krijg mijn MP3-speler ook niet meer aan, met een Batterij erin.

Hij gaat alleen aan als ik hem in mijn pc steek.

En ik heb geen garantie meer.

Bedankt voor uw hulp

Applemac.... :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi mac,

Het probleem lijkt me hier vrij duidelijk, je computer herkend dus blijkbaar wel dat er een MP3-speler in de computer zit, maar kan de data die daarop staat niet inlezen. Dan zitten er maar een paar dingen op, je kan namelijk je MP3 speler schoonmaken (het stof eraf blazen) en de USB-ingang in je PC ook even schoonmaken. Als het daar niet aan ligt, dan is je MP3 speler hoogstwaarschijnlijk onherstelbaar beschadigd.. nieuwe kopen!

Je geeft aan dat hij het ook met batterij niet meer doet; is hij gevallen en/of nat geworden? Of zou er iets anders mee gebeurd kunnen zijn..?

Edit:: Tjah was me voor, dat moet je inderdaad ook proberen.

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst: (bewerkt)

Als ik er met mijn rechtermuisknop op klik, dan loopt DEZE COMPUTER vast.

En als ik het probeer te openen, dan zegt ie: "Deze computer: H:\ Is niet toegankelijk.

Kan de opdracht niet uitvoeren, door fout in een I/O apperaat"

Nee hij is vreemd genoeg niet gevallen. Of stoten gehad. Blazen heb ik ookal gebrobeerd, en alle overige randapperatuur (Zoals telefoon, webcam, digicam) die doen het storingloos.

Toch bedankt voor jullie hulp :)

Bewerkt: door Apple-Mac
Geplaatst:

Je MP3 speler is waarschijnlijk compleet onbruikbaar geworden.. Als hij niet eens de bestanden op je speler kan weergeven, kan hij waarschijnlijk de stick niet uitlezen, wat er op wijst dat het niet bij de bestanden op je stick, maar aan de stick zelf ligt. De fout 'Fout in een I/O(Input/Output) apparaat' bevestigd dit ook. Dat alle overige apparatuur nog wel werkt, wijst er ook op dat de fout bij je speler ligt en niet bij de ingang in je PC.

Ik denk dat je het beste af bent door een nieuwe speler aan te schaffen, wat op zich jammer is, maar alles gaat eens kapot! Het zal overigens wel een raadsel blijven hoe je MP3 kapot is geraakt.. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...