Lampje Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Wil iemand voor mij de Race's doen op het LV Airport? (Vliegmissie's) World War Aces Barnstorming Military Service Chopper Checkpoint Whirly Bird Waypoint Heli Hel Alvast hartelijk dank // Lampje
SummerBase Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Las Venturas Air Races - Passed! Ik heb de 6 sub-missie's van de Las Venturas Air Races voltooid zonder mod(ificatie)s en/of cheats. Per race kun je ruim $10.000 halen en dat komt neer op $60.000 voor de 6 Tournaments. Ik heb ze allemaal succesvol behaald en er is niet echt een manier. Bij de Heli's moet je erg behendig omgaan met de toetsen bijvoorbeeld Q en E (pc) gebruiken. En bij de Hydra moet je zo min mogelijk gas geven, want anders haal je de Checkpoints niet. Bij het stuntvliegtuig is het gewoon even oefenen bijvoorbeeld bij de vliegschool als je daar bent geweest. En noem het maar op; Verder de Rustler is ook even oefenen. Nou ik heb om het bericht helemaal compleet te maken even screens erbij gedaan van de beloningen, maar nochtans het is Versie 2 en ik wens je veel plezier met de verdere verloop van het verhaal of in jouw geval: de 100%! World War Aces - $10.000 Barnstorming - $10.000 Military Service - $10.000 Chopper Checkpoint - $10.000 Whirly Bird Waypoint - $10.000 Heli Hel - $10.000 Edit: Daar doen we het uiteraard voor! :-) Bewerkt: 7 oktober 2006 door SummerBase
Lampje Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Super erg bedankt SummerBase + Respect for you
Recommended Posts