kadee Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 hey allemaal ik heb vanmiddag mijn pc gefformateerd en nu zoek ik een audio driver ik heb nu geen gelduid meer en ik zoek dus : C-media 97 audio device driver maar ik vind het nregens op het net kan iemand mij helpen . alvast bedankt Reageren
gammie_ Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) hey allemaal ik heb vanmiddag mijn pc gefformateerd en nu zoek ik een audio driver ik heb nu geen gelduid meer en ik zoek dus : C-media 97 audio device driver maar ik vind het nregens op het net kan iemand mij helpen . alvast bedankt Is het de ac 97? Als dat het geval is moet deze link het zijn: Klik hier Als deze niet de juiste is kun je altijd op de officiële C-Media site Bewerkt: 7 oktober 2006 door gammie Reageren
kadee Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 bedankt maar van de eerste site kan ik hey niet downloaden en van de 2 vind ik er niets van op Reageren
gammie_ Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 PCHelper Volgens mij is dit de perfecte site er staat een verhaal over jou situatie met daaronder downloads voor jou driver! Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.