GTA Fanaat Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Hey, Ik heb maar weer eens een nieuwe Signature gemaakt. Ik ben nog niet zo goed met Photoshop, dus het is niet echt een top Signature. Nou, hier is ie: Rate & Comments please! Reageren
Paper Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Die scanlines moejje droppen, is overused Verder beetje klote met kleuren, want hier is niet echt een colour scheme, blend je images ook wat meer.. Text kan je via Blending Options aanpassen Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Oké, bedankt voor je reactie, heb je ook een cijfer, of is de Signature daar niet goed genoeg voor..? Reageren
Paper Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Cijfers geven heb geen nut omdat niet iedereen evenveel skills heeft. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Oké, nou toch bedankt voor je Reactie hé Reageren
Paper Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 No problem.. Wat ook wel is help is gewoon op wat knoppies in Photoshop douwen en zien wajje dan krijg.. Reageren
.Syfes Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 ik vind het wel een mooie sig,de achtergrond is wel mooi DIKKE DUIM Greets Syfes Reageren
King Room Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ik vindt de achtergrond eigenlijk mooi.. Maar de 2 renders vindt ik wat minder.. Ik zal nog wat met die renders doen.. of andere plaatjes nemen wat er beter bij past!! Rate: 7/10 Reageren
M4X Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ik vind je achtergrond erg mooi, alleen past dat rechtermannetje er niet zo goed bij. Probeer daar is zo'n cartoonmannetje van te maken als links Rating: 7.5/10 Reageren
Lord of War Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Mooie sig, GTA Fanaat. Je achtergrond is erg mooi gedaan. Je tekst zou ik in dat cirkeltje zetten, nu is het niet mooi, je tekst staat op een render. Je rechter render zou ik vervangen door een andere, misschien ook weer eentje van SA. De kleur van je achtergrond zou ik anders doen. Groen ofzo. Voor de rest valt er eigenlijk niks te zeggen. Als semi-PS'er ben je erg goed bezig, GTA Fanaat! 7.9/10 KUTGW! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Hey, Bedankt voor jullie goeie reacties en de cijfers natuurlijk Reageren
power749 Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Netjes hoor , 7.5/10, kleuren vind ik wel vet alleen vind ook ik dat je het rechterplaatje moet vervangen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.