Jump to content

Nieuwe Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb maar weer eens een nieuwe Signature gemaakt.

Ik ben nog niet zo goed met Photoshop, dus het is niet echt een top Signature.

Nou, hier is ie:

gtafanaatqt9.gif

Rate & Comments please!

Geplaatst:

Die scanlines moejje droppen, is overused

Verder beetje klote met kleuren, want hier is niet echt een colour scheme, blend je images ook wat meer.. Text kan je via Blending Options aanpassen

Geplaatst:

Oké, bedankt voor je reactie, heb je ook een cijfer, of is de Signature daar niet goed genoeg voor..?:puh:

Geplaatst:

Ik vindt de achtergrond eigenlijk mooi.. Maar de 2 renders vindt ik wat minder..

Ik zal nog wat met die renders doen.. of andere plaatjes nemen wat er beter bij past!!

Rate: 7/10

Geplaatst:

Ik vind je achtergrond erg mooi, alleen past dat rechtermannetje er niet zo goed bij. Probeer daar is zo'n cartoonmannetje van te maken als links ;)

Rating: 7.5/10

Geplaatst:

Mooie sig, GTA Fanaat.

Je achtergrond is erg mooi gedaan. Je tekst zou ik in dat cirkeltje zetten, nu is het niet mooi, je tekst staat op een render. Je rechter render zou ik vervangen door een andere, misschien ook weer eentje van SA. De kleur van je achtergrond zou ik anders doen. Groen ofzo. Voor de rest valt er eigenlijk niks te zeggen. Als semi-PS'er ben je erg goed bezig, GTA Fanaat!

7.9/10

KUTGW! :klap:

Geplaatst:

Netjes hoor :bier: , 7.5/10, kleuren vind ik wel vet alleen vind ook ik dat je het rechterplaatje moet vervangen.. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...