Dutchpet Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2006 Tijdens de missie "Keep Your Friends Close"word je aangevallen door de Forelli's. Maar dan is de Vercetti gang opeens spoorloos verdwenen . Dat is best jammer want dan zou de missie een stuk leuker zijn en dan hoef je die kluis niet te bewaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2006 Eigenlijk heb je wel gelijk, niemand weet waar ze naartoe zijn. RockStarGames wou het spel gewoon leuker maken als eind missie door de Gangs wegtehalen zodat het moeilijker gaat worden voor de speler. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Tja, de enige logische verklaring die ik hier voor kan geven is: Lance, moest van Tommy de mannen gaan halen. Uiteindelijk blijkt dat Lance je verraadt, en de kant van Sonny kiest. Waarschijnlijk stuurt hij de Vercetti gang op een dwaalspoor, zodat ze Tommy zeker niet kunen helpen. Wat ik wel raar vind is: Ik deed de laatste missie, en ik kwam nadat ik Lance vermoord had de Vercetti gang tegen in één van de gangen. Ze stonden daar maar wat te staan, terwijl ik beschoten werd. Dit was volgens mij gewoon een bug. Bewerkt: 7 oktober 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2006 Even nadenken misschien? De Forelli-gang kwam afrekenen met Tommy Vercetti, misschien zouden ze dat ook met zijn gang gedaan hebben? Lance zegt nog, "No one to cover your ass now Tommy?" Gang is dus ook weg, dat die later weer terug is, moet je maar even vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) De Vercetti Gang is weldegelijk aanwezig in de missie 'Keep Your Friends Close...'. Ik zie ze vaak als ik terug kom van het dak waar je Lance hebt vermoord. Ze staan dan in de gang die naar de trappen leid en schieten wat Forelli's neer . @Svenie: Wat ik wel raar vind is: Ik deed de laatste missie, en ik kwam nadat ik Lance vermoord had de Vercetti gang tegen in één van de gangen. Ze stonden daar maar wat te staan, terwijl ik beschoten werd. Dit was volgens mij gewoon een bug. Ik heb dus het zelfde als Svenie maar bij mij schieten ze wel Forelli's neer. Bewerkt: 8 oktober 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stephan14 Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2006 lance kan ze meschien hebben bedrogen en weg hebben gestuurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.