Apple-Mac Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Hallo, Ik vroeg me af of je Kleurenschema's kunt downloaden voor de NOKIA 3220. Daarnaast heb ik nog een vraag. Als ik bijv. 1 MB vrij heb (toepassingen) en ik zet er iets op dat 256KB is. Dan zegt PC Suite, dat het bestand TE groot is. Dit is ook zo, als ik filmpjes groter dan 450KB op mijn telefoon zet. De map Galerij heeft 2,5 MB vrij. Hoe komt dit? Bedankt voor uw hulp AppleMac... Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Hallo,Ik vroeg me af of je Kleurenschema's kunt downloaden voor de NOKIA 3220. Site van Nokia? Lees de handleiding. Daarnaast heb ik nog een vraag.Als ik bijv. 1 MB vrij heb (toepassingen) en ik zet er iets op dat 256KB is. Dan zegt PC Suite, dat het bestand TE groot is. Dit is ook zo, als ik filmpjes groter dan 450KB op mijn telefoon zet. De map Galerij heeft 2,5 MB vrij. Hoe komt dit? Bedankt voor uw hulp AppleMac... Misschien heeft je tel. een max. in gesteld van de grote van de bestanden die je wilt uploaden. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Misschien heeft je tel. een max. in gesteld van de grote van de bestanden die je wilt uploaden. Ik zou het niet weten. Maar als dit het geval is, hoe kan ik dat dan weer ongedaan maken? bedankt voor uw hulp. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Waarschijnlijk zit er ergens een functie op je telefoon waarmee je hem helemaal reset. Dan gebruikt de telefoon weer de fabrieksinstellingen. Misschien is het probleem dan opgelost. _______________________________ Verplaatst naar Software. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.