toonn Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 hey ik heb lang gezocht naar een topic waar ze uitleggen (voor beginners) hoe je een auto maakt in san andreas. Maar ik heb dit niet gevonden misschien heeft iemand dit wel gevonden, zou iemand mij die link dan willen geven? Reageren
Velaro Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 heyik heb lang gezocht naar een topic waar ze uitleggen (voor beginners) hoe je een auto maakt in san andreas. Maar ik heb dit niet gevonden misschien heeft iemand dit wel gevonden, zou iemand mij die link dan willen geven? Drifter (een lid op het Forum) heeft een turoial hoe je auto's kan maken in ZModeler. Je kan hem hier vinden. Echter kan ik je zeggen dat auto's maken voor San Andreas of een ander spel moeilijk werk is, maar je kan het proberen ! Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 heyik heb lang gezocht naar een topic waar ze uitleggen (voor beginners) hoe je een auto maakt in san andreas. Maar ik heb dit niet gevonden misschien heeft iemand dit wel gevonden, zou iemand mij die link dan willen geven? En om nog 1 ding aan de post van Velaro toe te voegen: Er zijn geen "beginners tutorials" voor het maken van auto´s, elke tutorial zal pittig zijn als je nog helemaal geen ervaring hebt met het programma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.