DenkaanHenk Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Hey weet iemand hoe je Grand Tani Islands moet instaleren ? Dit is de link van de Mod. http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.353 Ik kan wel een kleine Mod instaleren maar niet zo'n grote mod. Ik wil het op GTA San Andras hebben Bewerkt: 8 oktober 2006 door denkaanhenk Reageren
Jarno Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Er zit een readme/leesmij bij en een installer. Zo moeilijk kan het dus niet zijn . Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Er is wel een probleem. Ik snap die Readme niet. Ik kan niet zo goed Engels. Reageren
Jarno Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Uit me hoofd komt het ongeveer hierop neer (Heel kort samengevat). Je moet de map cleaner draaien met de standaard aangevinkte vierkantjes. Daarna moet je de installer draaien en klaar ben je. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 En ik heb ook een Mod geinstaleerd dat je van elk wapen er 2 in de hand hebt. Blijft die dan nog gewoon staan ? Reageren
Jarno Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ik denk het niet maar die kan je daarna alsnog er weer opzetten . Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Oh dus alles word vervangen. Ik dacht alleen 1 bestand. Reageren
Tim-GTA Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Je moet de map cleaner draaien met de standaard aangevinkte vierkantjes. Daarna moet je de installer draaien en klaar ben je. Ik snap echt helemaal niks van die zin.. is dat wel NL? kun je dat anders iets beter uitleggen? Thnx Reageren
Jarno Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Dat je het niet snapt ligt aan jou. Alleen het woord "vierkantjes" is raar maar ik wist de naam niet (Alleen engelse namelijk "checkboxes"). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.