Jump to content

auto school


pimp

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spike

    7

  • KillerKing

    6

  • pimp

    5

  • Trax

    4

Top Posters In This Topic

Je moet eerst 1 of 2 missies bij je 1e garage doen en dan wordt je gebeld door 1 van je monteurs en daarna kan je lessen nemen bij de driving school.

1e gele pijltje naar binnen en dan als je in een ruimte komt zie je daar een rood cirkeltje

Link to comment
Delen op andere websites

Is het ook nodig dat je bij alles goud moet hebben? Ik bedoel is er verschil als wanneer je alles hebt gedaan en goud heb en wanneer je alles hebt gedaan en bronz ofzo hebt??? Ik ben er namelijk ook mee bezig. B)

Link to comment
Delen op andere websites

Is het ook nodig dat je bij alles goud moet hebben? Ik bedoel is er verschil als wanneer je alles hebt gedaan en goud heb en wanneer je alles hebt gedaan en bronz ofzo hebt??? Ik ben er namelijk ook mee bezig. B)

ik heb alles goed behalve die laatste die is irritand :angry: , maar heb het wel gehaalt op brons, en krijg je iets als je alles goed hebt? .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben erachter gekomen dat je bij brons zilver en goud allemaal een auto krijgt. Dus als je allemaal brons hebt krijg je een auto voor die deur van die rijschool. Als je zilver hebt krijg je een nog snellere auto. Ik weet niet wat je bij goud krijgt maar dat is niet zo belangrijk dat haal je toch niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben erachter gekomen dat je bij brons zilver en goud allemaal een auto krijgt. Dus als je allemaal brons hebt krijg je een auto voor die deur van die rijschool. Als je zilver hebt krijg je een nog snellere auto. Ik weet niet wat je bij goud krijgt maar dat is niet zo belangrijk dat haal je toch niet :puh:

is wel te halen bij de laatste als je maar goed rijd maar dat kan bijna niemand maar je moet het goed bekijken ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ehhm zal ik het dan maar toch proberen? <_< Als jij zegt dat het te halen is dan is het zo...

tuurlijk zal een beetje gek zijn :blink: , maar je moet zo weinig mogelijk shade aan je wagen hebben en een snelle tijd neer zetten dan haal je zeker wel goud :D;) .

Link to comment
Delen op andere websites

persoonlijk vond ik het moeilijkste om de auto op 2 wielen de balanceren :puh: die laatste is me van de eerste keer direct gelukt op zilver.. was wel raar, heb 1x redelijk hard tegen een politieauto gebots, en 1x ook redelijk hard tegen een lantaarnpaal en ik kreeg geen penalty :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb op alle missies goud kunnen hale en dan staan er op de parking van de rijschool 3 auto's en één daarvan is een soort hotrod, bangelijk ottoke B)

en je moet op die laatste rit in de stad rond de 110 seconde halen en dan haal je goud

Bewerkt: door matticca
Link to comment
Delen op andere websites

Damn was gister ook bij die missies maar kwam niet verder bij de laatste geloof ik dat je de stad door moet zonder schade. Was ik zo pissed dat ik me ps uitzette zonder die andere ervoor te saven. :o Ken ik ze vadaag allemaal weer opnieuw doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Damn was gister ook bij die missies maar kwam niet verder bij de laatste geloof ik dat je de stad door moet zonder schade. Was ik zo pissed dat ik me ps uitzette zonder die andere ervoor te saven. :o Ken ik ze vadaag allemaal weer opnieuw doen.

stupid boy :puh::puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...