Jump to content

auto school


pimp

Recommended Posts

He ik probeer al dagen die rijschool af te maken met goud en heb er twee over. Help mij a.u.b

Die laatste heb ik niet echt serieus geprobeerd maar extra tips zou fijn zijn. Waar het mij echt om gaat is die ene waarin je 5 keer een lap moet finishen. Ik d8 hij heet burn lap ofzo. Wie o wie kan mij helpen. Ik heb echt alle soorten remmen geprobeerd. Remmen met gas remmen zonder gas remmen met handrem zonder echt alles maar nee. Hoe hebben jullie die. Help a.u.b. :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spike

    7

  • KillerKing

    6

  • pimp

    5

  • Trax

    4

Top Posters In This Topic

Psssh laat maar hoor. Het is zoooo irritant. Achter elkaar probeer ik het weer telkens weer opnieuw maar nee het mislukt steeds. Ik wil hem bijna verkopen joh die gtta <_<

Wat mis ik als ik niet bij alles goud haal? Ik heb gehoord dat je je rijbewijs moet hebben om wong cars te kunnen kopen. Moet ik dus bij alles goud hebben of is voor alles een medaille ook goed. M.a.w wat mis ik precies als ik bij alles een medaille heb maar niet goud...

Link to comment
Delen op andere websites

He ik probeer al dagen die rijschool af te maken met goud en heb er twee over. Help mij a.u.b

Die laatste heb ik niet echt serieus geprobeerd maar extra tips zou fijn zijn. Waar het mij echt om gaat is die ene waarin je 5 keer een lap moet finishen. Ik d8 hij heet burn lap ofzo. Wie o wie kan mij helpen. Ik heb echt alle soorten remmen geprobeerd. Remmen met gas remmen zonder gas remmen met handrem zonder echt alles maar nee. Hoe hebben jullie die. Help a.u.b. 

je moet probere om met je wiel just achter de kegel te slippe. je mag die kegel lichtjes raken en de kegel mag zelfs omvallen. ( er komen enkel maar damagepoints bij als je er helemaal overrijd) en je moet probere te slippe met de r1 knop, GEEN vierkantje gebruike. zo probeer je het maar een paar keer en het lukt OOIT wel eens :D:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...