Ewoud Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Het is schijnbaar iedereen ontschoten, maar WiKiGTA is 1 jaar oud!!!! WiKiGTA gefeliciteerd!!! "WikiGTA is ontstaan op 2 oktober 2005. WikiGTA werd opgericht nadat de oude medewerkers van de walkthrough aangaven om te stoppen. Hieruit is het idee ontstaan om een Wiki te ontwikkelen over GTA, die uiteindelijk alle mogelijke informatie bevat over alle GTA's uit de serie. Samenvallend met het twee-jarig bestaan van GTAforum.nl is op 22 oktober 2005 om 0:23 WikiGTA opengesteld voor het publiek en aangekondigd op GTAforum.nl. Vanaf dat moment zijn er meer medewerkers bijgekomen, waardoor het mogelijk was om op 25 november 2005 de 1000 pagina's, en op 3 april 2006 de 2000 pagina's te behalen. " http://nl.wikigta.org/index.php/WikiGTA Bewerkt: 8 oktober 2006 door Ewoud Reageren
Bassiej Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Bij deze van harte gefeliciteerd aan alle wikigta medewerkers! Mochten jullie hulp nodig hebben (bijv. om alle opdrachten van gtaIII compleet te maken op wikigta) Just gimme a PM Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Wikigta Gefeliciteerd... Ik wist niet dat het al zo lang bestond. Maar ik weet inderdaad nog goed 3 oktober, dat het op www.gtagames.nl op de voorpagina stond. Wat gaan de tijd tog snel Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Gefeliciteerd Wikigta. Zonder jullie had ik nooit al mijn GTAGames uitgespeeld. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Gefeliciteerd je moest eens weten hoe vaak ik al op wikigta ben geweest voor hulp Reageren
VforV Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Hulde aan degenen die op het idee gekomen zijn deze prachtige site te starten. WikiGTA is echt snel gegroeid en elke dag komt er nog info en nieuwe pagina's bij. Ik heb geen hoge dunk van mezelf, maar applausje voor het WikiGTA team en de mensen die ons de foutjes melden . Reageren
Juju Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 GEFELICITEERD!! Doe der nog maar 1000 jaar bij ofzo . Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 BUMP!!!! Wikigta 2 jaar oud Gefeliciteerd medewerkers! Reageren
TheGuardian Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Gefeliciteerd WikiGTA met jullie tweede verjaardag. En natuurlijk een speciaal applausje voor de makers ervan en de medewerkers Reageren
Wesley Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Woo Gefeliciteerd met het twee jarige bestaan van WikiGTA. Reageren
Gino99 Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Gefeliciteerd WikiGta!..En ook alle medewerkers die hebben geholpen om deze site tip-top te maken Reageren
Indycar series Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Gefeliciteerd aan WikiGTA en natuurlijk een applausje aan alle medewerkers Hopelijk nog vele jaartjes. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 WikiGTA bestaat vandaag 1 jaar. Heb er in die 2 jaar, al veel hulp van gehad. Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 2 jaar WikiGTA alweer, topwerk Wiki-Editors, in die 2 jaar hebben er al veel mensen op gekeken, gezien statistieken van Lantyz. In die 2 jaar is hij telkens groter geworden, nu ook in het Engels, topwerk! Congratz guys! Reageren
Dastard Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Komaan wiki,blaas de 2 kaarsjes uit! Jaaaaa!!! Iemand een stuk Wiki-taart? Gelukkige verjaardag WIKI-GTA! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.