Jump to content

chavez

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand even vertellen welke easter eggs er over chavez bekend waren en wie die gast ook al weer was?

Geplaatst:
kan iemand even vertellen welke easter eggs er over chavez bekend waren en wie die gast ook al weer was?

Hier op WikiGTA vind je een Easter Egg die over Maurice Chavez gaat: *KLIK*.

Ik denk tenminste dat je het over Maurice Chavez hebt. Hij was de presentator van het programma 'Pressing Issues' op VCPR, een radiozender in Vice City.

Geplaatst:
ok dan heb ik een nieuwe easter egg gevonden!

chavez is meegenomen door de fbi!

Een Easter Egg zonder bewijs is op dit Forum geen Easter Egg. Het zou dus fijn zijn als je ook nog even een screenshot of een filmpje of iets dergelijks zou posten waaraan dat te zien is...;)

Geplaatst: (bewerkt)

zeker :D

ik hadhem al een tijdje gevonden maar ik wist niet of dezeal bekend was op het forum dus vandaar dat ik even wachtte

Trouwens, er staat nog iets op boven van het leger, maar dat is niet duidelijk te lezen helaas... :-(

:cya:

EDIT: Als je hem elf wilt zien hij staat in madd dogg's huis in de sportzaal

Bewerkt: door frostiemen
Geplaatst:

hij staat in elke fitness zalen volgens me

(4fitness zalen dus: LS fitness, SF fitness, LV fitness & Madd dogg fitness)

Geplaatst:

inderdaad, klopt Paus Benedictus SWYV de tigste, :puh:

ik zag hem daar maar hij is ook in de sportschool te vinden...

bedankt

:cya:

• 3 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Kun je eigenlijk nog is binnen in mad dogs huis na die missie waar bij je iedereen in zijn huis moet vermoorden. Want die had zon video spel game en als je op enter drukte kon je ermee spelen maar als ik dat deed zie hij dat ik het te druk had. Dus als ik er nu nog binnen kan kan ik misschien dat videospel ding spelen=.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...