Jump to content

chavez

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
oh ja stom vergeten...

>>> Plaatje <<<

lol heh :D

:cya:

Ik post hier even van wat ik denk dat er over het leger gaat.

Foy Bean

a W o L

from the

ARMY

Dat staat er volgens mij, kan iemand hier iets uit opmaken?

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:
Kun je eigenlijk nog is binnen in mad dogs huis na die missie waar bij je iedereen in zijn huis moet vermoorden. Want die had zon video spel game en als je op enter drukte kon je ermee spelen maar als ik dat deed zie hij dat ik het te druk had. Dus als ik er nu nog binnen kan kan ik misschien dat videospel ding spelen=.

Je zou iets duidelijker kunnen zijn, ik snap je niet helemaal. Bij welke missie ben je? Er zijn 2 opties: Optie 1 gaat over 'Madd Dogs rhymebook' en optie 2 over 'A Home In The Hills'.

Optie 1:

Hmm.. ik meen mij te herrineren dat 'Dogg' daar zelf zat maargoed, dat zal toch wel mogelijk zijn. Die dingen staan vaak in barren/24:7 winkels, oftewel overal wel. In de missie 'A Home In The Hills' veroverer je het terug.

Optie 2: Jij hebt het over A Home In The Hills. Na die missie kan je gewoon in dat huis, maar save er niet! Dan is er namelijk kans dat je de 'basketball glitch' activeert, dan kan je niet meer basketballen.

Geplaatst:

Kun je eigenlijk nog is binnen in mad dogs huis na die missie waar bij je iedereen in zijn huis moet vermoorden. Want die had zon video spel game en als je op enter drukte kon je ermee spelen maar als ik dat deed zie hij dat ik het te druk had. Dus als ik er nu nog binnen kan kan ik misschien dat videospel ding spelen=.

Je zou iets duidelijker kunnen zijn, ik snap je niet helemaal. Bij welke missie ben je? Er zijn 2 opties: Optie 1 gaat over 'Madd Dogs rhymebook' en optie 2 over 'A Home In The Hills'.

Optie 1:

Hmm.. ik meen mij te herrineren dat 'Dogg' daar zelf zat maargoed, dat zal toch wel mogelijk zijn. Die dingen staan vaak in barren/24:7 winkels, oftewel overal wel. In de missie 'A Home In The Hills' veroverer je het terug.

Optie 2: Jij hebt het over A Home In The Hills. Na die missie kan je gewoon in dat huis, maar save er niet! Dan is er namelijk kans dat je de 'basketball glitch' activeert, dan kan je niet meer basketballen.

MIJn vraag is: wat kun ej doen met zijn video game?

Geplaatst:

Optie 1:

MIJn vraag is: wat kun ej doen met zijn video game?

Welke bedoel je dan? De speelmachines die in de hall staan? Gewoon mee spelen. De spelcomputer bij de TV? Helemaal niks.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...