Advancegta Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Type: Signature Stijl: Mag je zelf weten Grootte: 500x150 Afbeelding: klik Tekst: Advancegta Rand: 1px Kleuren: Render nee Extra Die bliksemflitsen mag je weglaten vind ik zelf niet zo mooi
Jon-asses Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Ik zal deze eens proberen. Het wordt mijn eerste aanvraag. GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: [naam aanvrager]* Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt. Eventuele reactie: 500 x 150 is een moeilijke size, maar het is toch redelijk gelukt. ---------------------------------------------------------------- IMAGE INFORMATION [img= http://img164.imageshack.us/img164/9664/pokemonsigvoorgtafcopytu6.jpg ] Grootte (in kB): 500 x 150 Grootte (in px): 93 Px. ---------------------------------------------------------------- Ziezo, mijn eerste sigje is gemaakt, hopelijk vind je er wat aan! Dat er nog vele mogen volgen! Bewerkt: 9 oktober 2006 door Jon-asses
Advancegta Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Dank je wel >>> Door RonaldVC: Bedankjes en dergelijke kunnen in het vervolg via pb. <<<
Recommended Posts