Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben weer eens wat gaan proberen.. Hou er wel rekening mee dat ik een beginneling ben :clown:

>>> Door RonaldVC: Dat kan je oplossen door de sig even opnieuw te uploaden, en dan de "Direct link to image" te gebruiken. Deze link kan je tussen img-tags gebruiken. ;) <<<

Edit: Bedankt RonaldVC ;)naamloos1sigbadboyskopieag1.jpg

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Ik vindt hem opZich wel mooi uitzien maar ik zou de outerglow weghalen!! En ee nandere lettertype was ook wat mooier zijn geweest!! De achtergrond vindt ik wel mooi!!

Achtergrond: 7,5

Kleuren: 7

Render: 7,8

Effecten: 7,2

Tekst: 5

Orginaliteit: 7

Indruk: 6,5

Totaal: 6,9

Geplaatst:

Hij is erg mooi geworden. Mooi kogel vrij vest trouwens. De kleuren zijn erg mooi. En zelf ben ik ook heel erg fan van De bad boys. Vooral deel2 ;) Ga zo door. :klap:

Geplaatst:

De achtergrond past er goed bij maar ik vind de tekst en die rand (weet niet hoe die heet) om de badboys heen niet erg mooi staan.

Voor de rest is alles mooi.

Dus je hoeft alleen de tekst wat te veranderen en dan is het beter.

6.7

Geplaatst:
De achtergrond past er goed bij maar ik vind de tekst en die rand (weet niet hoe die heet) om de badboys heen niet erg mooi staan.

Voor de rest is alles mooi.

Dus je hoeft alleen de tekst wat te veranderen en dan is het beter.

6.7

Oke heel erg bedankt, dan ga ik als ik wat meer tijd heb me daar in verdiepen, want het is inderdaad wat te eenvoudig de tekst :clown: de rand vind ik zelf wel wat fun geven maar goed dat zou eventuweel niet perse hoeven maar ik vind het wel mooi staan :)

bbs: Thx voor je zeer tevrede reactie, ook ik ben een fan van de Bad Boys :*D

Geplaatst:

mooie sig :) , en ja, ook ik vind dat je je tekst moet veranderen, maar dat weet je ondertussen wel :puh:

De outerglow moet ook weg want ik vind het onze "bad boys" een beetje een wazige fuzzy look geven..dat is zonde. Verder een fantastische sig, ik geef je een 7.

(P.S. Enig idee of er nog badboys films komen?)

Geplaatst:

Erg mooie sig hoor :klap:

Alleen de outline of outerglow, hoe dat dan ook mag heten, Is een beetje overdreven.

verder vind ik hem erg goed gelukt.

Een 7.5/10 :cya:

Geplaatst:
mooie sig :) , en ja, ook ik vind dat je je tekst moet veranderen, maar dat weet je ondertussen wel :puh:

De outerglow moet ook weg want ik vind het onze "bad boys" een beetje een wazige fuzzy look geven..dat is zonde. Verder een fantastische sig, ik geef je een 7.

(P.S. Enig idee of er nog badboys films komen?)

Oke dus ik zou nog de tekst moeten veranderen en de 'outerglow' weg halen, ik zal eens gaan kijken wat ik er nog aan kan doen :) Als ik er natuurlijk aan toe kom vandaag :puh:

Bron: power749 (P.S. Enig idee of er nog badboys films komen?) Nee zover ik weet is er niet bekend dat er nieuwe bad boys films komen :puh:

Geplaatst:

Hallo, gammie.

Ik las dat je een beginner bent maar ik zal je raten zoals alle anderen, zo kun jij ook uit je fouten leren.

Om te beginnen vind ik dat de outerglow niet bij de renders mag, dit is niet mooi om te zien. Ook de kwaliteit van die renders is niet zo mooi. Je font ziet er ook maar simpel uit. De achtergrond valt mee.

61%

Probeer meer dingen. Gebruik C4D, werk met stocks etc. Als je meer wilt oefenen met Photoshop, probeer dan wat tutorials. maar blijf ook niet steeds tuts volgen. Als je dingen het bijgeleerd, Probeer dan eens sigs te maken zonder tutorials. Dan kun je je eigen style maken en dat is leuker dan die tuts te volgen en steeds het zelfde te doen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Lord of War: Bedankt voor je reactie en tips ;)

Ik heb die outerglow weggehaalt en nog wat anders als lijn dus twee keer:

naamloos1sigbadmeteenrandboyskopiezf4.jpg

naamloos1sigbadboys2dezonderkopieys3.jpg

Alleen met de tekst vind ik het erg moeilijk om daar wat mee te kunnen doen...

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

De bovenste van deze 2 vind ik het beste, simpelweg omdat je bij de onderste erg goed kunt zien dat

Mr. Smith bar slecht gerenderd is :-( , De tekst vind ik eigenlijk wel goed, maar ik zou wel voor de onderste gaan, omdat dat duidelijker is. Mijn uiteindelijke idee is dus; de tekst van de onderste, in het bovenste plaatje.

Geplaatst:

Ik ga ook voor de bovenste.

Will smith heeft bij de onderste een stuk uit zijn rechter arm. Dit is niet echt netjes uitgeknipt.

Maar je bent een beginner, Dus mijn eerder geposte punt blijft staan.

:bier:

Geplaatst:

Ik ga toch voor de bovenste want het is ook erg moeilijk om iets weg te halen.

Je kan het nooit helemaal recht krijgen.

De rand heb je kleiner gemaakt en dat staat ook iets beter dan zo'n hele dikke rand.

Greets.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...