nofx Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 hoe moet je die helli uitschakkelen ? da is klote moeilijk met die rocketlaunger :angry: iemand tips ? of hoe te doen ? :huh: Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Eigenlijk heel simpel als je op die snelweg rijd naast die heli gewoon stukje achter hem vliegen en als ej het einde van die snelweg berijkt hangt ie een tijdje stil dus dan is de mooiste kans om hem neer te haalen (kijk uit dat ie niet opje valt wat mij dus gebeurde <_< ) Reageren
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 hoe moet je die helli uitschakkelen ? da is klote moeilijk met die rocketlaunger :angry: iemand tips ? of hoe te doen ? :huh: je moet als je naar het helipad gaat niemand neerschieten zodat je geen wanted sterren krijgt. volg dan de helicopter (de route die hij volgt is de snelweg) rijd de helicopter voorbij en ga een stuk verdop de snelweg staan zodat als hij voorbij komt je hem met je rocketlauncher kan neerknallen. het vereist een beetje oefening maar het lukt vast wel een keer veel succes Reageren
nofx Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) thanx da was eigelijk best izzy <_< B) gwoon wachten opt einde van de snelweg Bewerkt: 6 november 2004 door nofx Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Ik reed op de snelweg, stapte af en schoot em neer .... Reageren
CJ-SA Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 op de snelweg een stuk vooruit rijden een flink eind en dan af/uitstappen en w88 tot die langskomt Reageren
Savage Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 zodra de helicopter in beeld komt, krijg ik niet zo'n groene cirkel eromheen, maar goed, toch schieten, maar nee hoor, wat ik ook doe geen enkele schade aan die helicopter... Reageren
Pete-R Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Je kan proberen zo'n voertuigen bazooka te pakken en die te gebruiken! Reageren
Savage Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 hmm nu kan ik wat hulp gebruiken, voertuigenbazoeka?? Reageren
Warrior Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 ik schoot hem neer met een M4 ik bleef erachter hangen todat hij stil hing en dan schoot ik er een paar keer op todat hij beneden was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.