Jump to content

therino's last flight

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe moet je die helli uitschakkelen ?

da is klote moeilijk met die rocketlaunger :angry:

iemand tips ? of hoe te doen ?

:huh:

Geplaatst:

Eigenlijk heel simpel als je op die snelweg rijd naast die heli gewoon stukje achter hem vliegen en als ej het einde van die snelweg berijkt hangt ie een tijdje stil dus dan is de mooiste kans om hem neer te haalen (kijk uit dat ie niet opje valt wat mij dus gebeurde <_< )

Geplaatst:
hoe moet je die helli uitschakkelen ?

da is klote moeilijk met die rocketlaunger :angry:

iemand tips ? of hoe te doen ?

:huh:

je moet als je naar het helipad gaat niemand neerschieten zodat je geen wanted sterren krijgt. volg dan de helicopter (de route die hij volgt is de snelweg)

rijd de helicopter voorbij en ga een stuk verdop de snelweg staan zodat als hij voorbij komt je hem met je rocketlauncher kan neerknallen. het vereist een beetje oefening maar het lukt vast wel een keer veel succes :)

Geplaatst: (bewerkt)

thanx

da was eigelijk best izzy <_<

:D B)

gwoon wachten opt einde van de snelweg :puh:

Bewerkt: door nofx
  • 4 weken later...
Geplaatst:

zodra de helicopter in beeld komt, krijg ik niet zo'n groene cirkel eromheen, maar goed, toch schieten, maar nee hoor, wat ik ook doe geen enkele schade aan die helicopter...

Geplaatst:

ik schoot hem neer met een M4 ik bleef erachter hangen todat hij stil hing en dan schoot ik er een paar keer op todat hij beneden was

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...