Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi allemaal ik heb nu een save game dat je een dodo hebt maar hij heeft geen besturing kan iemand er een besturing voor maken

Geplaatst:

De cheatdevice zorg er voor dat de dodo een besturing heeft. Cheadevice werkt alleen op fw 2.6 en lager dus als je een hogere firmware hebt is er geen manier om met de dodo te vliegen.

Geplaatst:
De cheatdevice zorg er voor dat de dodo een besturing heeft. Cheadevice werkt alleen op fw 2.6 en lager dus als je een hogere firmware hebt is er geen manier om met de dodo te vliegen.

Dan is er nog wel een manier: je psp downgraden. Maar daar heb ik dus geen verstand van :puh:

Geplaatst:

ik vraag dit juist omdat ik een gepatchte versie van het spel heb maar kan echt niemand een besturing maken bijvoorbeeld een bestuuring vervangen??

Geplaatst: (bewerkt)

Op de pc zou je de besturing kunnen vervangen, maar om de psp versie te veranderen zou je een umd moeten kunnen lezen en schrijven met een pc en dat gaat niet.

Bewerkt: door maarte41
Geplaatst: (bewerkt)

Als je de besturingsbestanden wil veranderen moet je die veranderen op een pc en dan opslaan op de lcsumd, maar een pc kan geen umd's lezen en maken. Je kan de besturing dus niet veranderen.

Bewerkt: door maarte41
Geplaatst:

hoe hebb jij die dodo dan in het sspel gezet en hoe heeft de maker van de cheat dive het dan gedaan??

Geplaatst:

Met de cheatdevice kan door een foutje in de savegame de bestanden wel veranderen, maar als je het spel afzet wordt alles weer normaal.

Ik heb een cheat die vetefan88 heeft gemaakt wat aangepast. Met de cheatdevice heb ik dan die cheat aangezet en daarna opgeslagen. Om een of andere rede blijven sommige cheats geactiveert in de savegame zelfs als je het spel afzet. Die savegame werkt ook op hogere firmwares dan 2.6.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...