Donald-Duck Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) hoe instaleer ik Rockstar Heights en mag je de link er naar de site hier neerzetten de website Bewerkt: 8 oktober 2006 door basw6 Reageren
Wazuup Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Ik begrijp je niet helemaal. Plaats de link naar de mod maar, anders kan ik je niet helpen. Link naar andere sites zijn alleen niet toegestaan als je reclame wilt maken. In dit geval vraag je om hulp en is de link wel toegestaan //> Edit: Ik zal de readme even uitleggen. Backup eerst de GTA3.dat (*\GTA3\Data\gta3.dat) en de main.scm (*\GTA3\Data\main.scm) door middel van kopieëren. Haal ''alleen lezen'' van je GTA map af door er met je rechtermuisknop op te klikken, en eigenschappen te kiezen. Vink nu alleen lezen weg en kies ok. Open nu de GTA3.img (C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII\models) met de IMG-Tool. Ga naar commands, add en voeg alle 22 dff bestanden toe. Ga naar commands, rebuild archive. Open nu de txd.img die in dezelfde map staat als de voorgaande. Voeg nu het bestand solo_tex.txd toe door middel van commands, add. Rebuild de IMG weer. Kopieer nu de map ''solo'' en plak deze in de map *\GTA3\Data\maps. Kopieer nu de bestanden gta3.dat en main.scm en plak deze in de map *\GTA3\Data (bij overschrijven kies JA op alles). Nu kun je het spel gaan starten! Bewerkt: 8 oktober 2006 door Wazuup Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 ok thanks het is me eindelijk gelukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.