Jump to content

The Sicilian Gambit


Erulezz

Recommended Posts

Hey,

Bij het intro filmpje van The Sicilian Gambit hoor ik de tekst te laat van Salvatore en Toni... Eenmaal toen ik de missie had gehaald bleef er maar Loading op het scherm staan.. is dit normaal of moet ik terug gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Best vaag.. Het kan wel zijn dat die lang moet laden omdat het filmpje na de missie lang duurt. Maar dat die niet stopt is vaag. Misschien heb je pech dat die vast is gelopen. Dus ik zou zeggen: probeer het nog een keer, en als het dan niet lukt weet ik het ff niet

Link to comment
Delen op andere websites

Godsamme.. probeer ik het nu nog een keer, zit in in die boot met Salvatore, vaart die aap op de steiger.. Hier kan ik echt boos om worden..... :duh:

EDIT//

Er klopt echt geen ene ... aan... Salvatore blijft nu maar heel zacht rondjes varen.....

Bewerkt: door Erulezz
Link to comment
Delen op andere websites

Godsamme.. probeer ik het nu nog een keer, zit in in die boot met Salvatore, vaart die aap op de steiger.. Hier kan ik echt boos om worden..... :duh:

Dit heb ik ook vaak, erg irritant. Hij maakt meteen een bocht waardoor hij zichzelf vast vaart op de steiger. En je kan de missie niet beïndigen door Salvatore te beschieten met de Minigun want hij gaat niet dood. Hierdoor ben je genoodzaakt om de savegame te herladen en dus volledig opnieuw te beginnen. Ik heb het ook al eens gehad dat ik de savegame misschien wel drie keer opnieuw moest laden omdat hij zich telkens weer vast vaarde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok het zit zo..

Ik ben eindelijk bij die rots,dan kill ik het 1ste mannetje..dan kill ik het 2de mannetje..en dan kom ik bij het mannetje dat achter die doos zit..

En DAAR zit het probleem.

Ik blijf op hem aimen..dan komt hij achter die doos uit..ik schiet vollop maar hij gaat niet dood..ondertussen killed hij mij wel..Mission Failed..

Is er een truckje ofzo om die gast neer te halen..dit is zeer irritant..

Dit is al me 6de keer..normaal raak ik niet zo snel geirriteerd maar dit vind ik gewoon vervelend.

Alle hulp is welkom. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook wel eens ja, gewoon niks van aantrekken eigenlijk.

Het is natuurlijk wel leuker als je alles gewoon normaal gelijk hebt, maar persoonlijk vind ik 't niet zo erg.

@thug: Waarom dat plaatje? :puh:

>>> Door Dizzee: Het is al weg :puh:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ook een rocketlaunger wil goed werken! De tip die Dizzee gebruikt gebruik ik het liefst, want dan koop ik een minigun in Phils Casediy's Gun Shop en dan haal ik zo de helicopter op het einde van deze missie neer. Dus ik raad je aan om een rocketlaunger of granaten te gebruiken. Ohja, kijk heel goed om je heen want je tegenstanders willen nog wel eens in de bosjes zitten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...