Jump to content

MTA 0.5


rome8800

Recommended Posts

hey iedereen.ik wil graag MTA 0.5 voor vice city spelen maar dan als ik druk op start game(path selecteren al gedaan)dan staat er: you are running a modified version of the MTA client,please re-install

ik deed dat en het bleef staan,ik heb hem gedownload van de originele mta site,wat moet ik doen?!?!?

:?:?

Link to comment
Delen op andere websites

hey iedereen.ik wil graag MTA 0.5 voor vice city spelen maar dan als ik druk op start game(path selecteren al gedaan)dan staat er: you are running a modified version of the MTA client,please re-install

ik deed dat en het bleef staan,ik heb hem gedownload van de originele mta site,wat moet ik doen?!?!?

:?:?

Allereerst wil ik jou welkom wensen op dit Forum, :cya:

Om te beginnen mag je geen mods op Vice City geinstalleerd hebben, want dan zal MTA (Multi Theft Auto) niet werken. Zorg er ook voor dat je gta-vc.exe aan moet klikken om te spelen, die je hier kan vinden:

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City

Klik ook de juiste versie van jouw Vice City aan, dit moet ook juist staan want anders zal MTA niet goed functioneren. Na dit alles kan je rustig een leuke server uit de lijst kiezen en spelen maar ! :)

Link to comment
Delen op andere websites

eyz

dank je,ik zal t proberen

helaas t werkt niet :N

ok....ik had dus nog een aantal custom cars geinstalleerd dus k re-instalde gta-VC maar nou geeft ie een error als ie de message of the day gaat geven,het spel wordt afgesloten en hij zegt dan dat ik moet wachten tot een nieuwe versie van MTA!

Bewerkt: door rome8800
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...