JTH Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 eey als ik een mod in het spel zet die ik heb gedownload dan laad mijn spel zich maar voor de helf wie weet wat ik daar aan kan doen? Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Welkom op het forum JTH Laad je spel maar voor de helft, of laad een savegame zich maar voor de helft. Ook is het handig om te weten om welke/welke soort mods het gaan. Bewerkt: 8 oktober 2006 door HerrieM Reageren
toonn Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 ik denk dat hij bedoelt dat als je een savegame hebt aangeklikt en er komt dan een laadscherm met die mannetjes dat dat maar voor de helft laad. ik heb dat ook gehad dat komt waarschijnlijk omdat je san andreas V.2 hebt klik op deze link voor meer uitleg: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry357627 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.