Jump to content

Jensen FM

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb van user track player, Jensen! FM gemaakt. Ik heb allemaal reclamespotjes van jensen en interviews van jensen erop gezet. En ik heb de text van user track player al via de text editor in Jensen! FM verandert.

Maar nu heb ik bij opties nog dat plaatje van usertracks. Kan ik daar mijn eigen Jensen! FM plaatje neer zetten?

Wie kan me helpen,

gr pennywise

iemand???

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
  • 2 weken later...
Geplaatst:
er is maar een manier om daar achter te komen:

Gewoon proberen!

door een klein foutje kan het spel al crashen dus let op met wat je doet dus back-up voor de zeker maar ff en dan kun je volop los gaan nniet op het gekopieerde bestandje(de back-up) maar die wat in het spel staat natuurlijk _O_

Geplaatst:

Okej, Bedankt voor alsnog deze reacties.

Ik ga wat proberen, Maar natuurlijk met de back-ups, Thnx voor die tip DJ-GTA :bier:

Geplaatst:
Okej, Bedankt voor alsnog deze reacties.

Ik ga wat proberen, Maar natuurlijk met de back-ups, Thnx voor die tip DJ-GTA :bier:

NP en als je wat hulp nodig hebt ik kan je meschien ook wel helpen want ik wil ook wat verder komen in de modwereld

Geplaatst:

Dat is erg fijn Dj-GTA. Als je mijn msn wilt toevoegen, kunnen we daar via msn over babbelen.

Mvg, Pennywise

>>> Door GTA-Sheep: Doe maar even per PM Pennywise, want MSN-adressen via posts uitwisselen mag helaas niet<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan je helpen, ik zag laatst de map met die radio icoontjes. zal hem even geven zometeen :) Weet alleen niet of je alleen dat moet veranderen. Succes :D

D-game

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models

Dat is mijn map. Dan open je met de .TXD editor; fronten 1

Dat is het :)

Bewerkt: door d-game
Geplaatst:
Ik kan je helpen, ik zag laatst de map met die radio icoontjes. zal hem even geven zometeen :) Weet alleen niet of je alleen dat moet veranderen. Succes :D

D-game

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models

Dat is mijn map. Dan open je met de .TXD editor; fronten 1

Dat is het :)

thnx d-game!!

Ik ga het morgen proberen. vanavond moet ik naar school :duh:

bedankt voor alle reactie.

Pennywise (topic mag op slot)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...