The GamerII Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 ik had bij vice city ook wel wat liedjes in een bestand gezet maar dat was zo lang geleden dat ik het niet meer weet kan iemand ff zeggen hoe dat ook alweer moet Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ga naar de map GTA San Andreas User Files. Deze staat bij "mijn documenten". Plaats de gewenste MP3 of WMA in de map User Tracks. In het spel moet je bij audio setup naar de User Track Player setup gaan. Hier moet je User Track Player scannen indrukken. Daarna zal als het goed is de radio de extra zender hebben. ps. De volgende keer is het misschien handiger om de zoekfunctie tew gebruiken aangezien deze vraag al heel vaak is gesteld. Reageren
The GamerII Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 bdankt maar kan je ook nog de zender een naam geven? Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Ja, daarvoor heb je de SAgxtediter voor nodig. Deze is te downloaden is bij gtagames.nl Met dat programma moet je het bestand american.gxt openen In het gedeelte MAIN kun je dan de USER Track naam veranderen. Zoek (ctrl+F) op user track om ze allemaal te vinden. Let wel op, maak een backup van de american.gxt Bewerkt: 8 oktober 2006 door HerrieM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.