S-te-Fan Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Hij is uit!!! De Battlefield 2142 Demo!!! je kunt hem hier downloaden! Reageren
Wesley Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Na lang uitgetest te hebben. IS die eindelijk echt openbaar verschenen. Na mijn mening is het een mooie game. Reageren
Advancegta Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ik heb nog nooit een battlefield gespeeld maar ga deze toch maar eens downloaden Reageren
Damos Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ik had niet beter verwacht. Ik vond het wel leuk en ik ga hem denk ik ook wel kopen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Verplaatst naar FPS & TPS Fora. Reageren
Wesley Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Eigenlijk klopt de topic titel niet echt.. het moet official zijn: Battlefield 2142 demo is uit.. Want de orginele komt over 10 dagen pas uit! >>> Door GTA-Sheep: U vraagt, wij draaien. Even in de 2e regel het woord demo neergezet <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.