Jump to content

Geen Geluid?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heyy iedereen ik heb gta san andreas geinstalleerd op mijn pc

maar er is geen geluid in de missies en radio maar gwn op straat wel :bonk:

Kan je hier iets tegen doen :?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Een heel tijdje geleden is daar een topic over gemaakt, omdat dit probleem veel voorkwam.

Dat topic kun je hier vinden. In dat topic vind je een beschrijving van het bestandje dat je moet downloaden, en nog verdere informatie staat er ook in, en dat allemaal in de eerste post. Succes ermee, ik hoop dat het voor jou werkt! ;)

Geplaatst:
Een heel tijdje geleden is daar een topic over gemaakt, omdat dit probleem veel voorkwam.

Dat topic kun je hier vinden. In dat topic vind je een beschrijving van het bestandje dat je moet downloaden, en nog verdere informatie staat er ook in, en dat allemaal in de eerste post. Succes ermee, ik hoop dat het voor jou werkt! ;)

Dit helpt ook niet. :N

Geplaatst: (bewerkt)

Alvast bedankt

Beste Cencicodis, al weer een tijdje trug had ik dit probleem ook, de meest voordehandliggende oplossing is dan je drivers van je geluids kaart te update, dit doe je door te surfen naar de website van de fabrikant van je geluidskaart en de juiste driver te instaleren, als je daar niet uitkomt kun je het gerust vragen om te helpen bij het zoeken. Succes ;)

Grz gammie :cya:

Bewerkt: door gammie

Alvast bedankt

Beste Cencicodis, al weer een tijdje trug had ik dit probleem ook, de meest voordehandliggende oplossing is dan je drivers van je geluids kaart te update, dit doe je door te surfen naar de website van de fabrikant van je geluidskaart en de juiste driver te instaleren, als je daar niet uitkomt kun je het gerust vragen om te helpen bij het zoeken. Succes ;)

Grz gammie :cya:

Hoe kan ik zien welke geluidskaart heb? :cab:

EDIT: Hey ik ben de driver aan het installeren nu nog afwachten :clown:

Bewerkt: door Cencicodis
Geplaatst:
Hey iedereen jammer genoeg geen resultaat :?

Ik word echt zot he :bonk::cab: !

Dat is erg vervelend dat dat ook niet werkt. Heb je dat bij meerdere games of alleen bij gta san andreas? Als het alleen bij gta san andreas is zou ik als ik jou was even gta opnieuw instaleren, kan een foutje in zitten. Als dat niet werkt of je hebt het bij meerder games dat het geluid niet goed werkt, zou je eventuweel je geluidskaart opnieuw kunnen instaleren. Als het goed is heb je bij de aankoop van je pc/geluids kaart software (cd'tje) van je geluidskaart gekregen zoek dat cd'tje even op en instaleer je geluidskaart opnieuw.

Succes ;)

Geplaatst:

Bij mij doet hij het ook niet en dat bestandje ook niet :ch:

koop ik een duur spel en dan doet hij het *&%&^ niet goed

Bij mij doet hij het ook niet en dat bestandje ook niet :ch:

koop ik een duur spel en dan doet hij het *&%&^ niet goed

Ik wens je allereerst welkom op het GTAForum! Ultrasonar!

Jij hebt dus het zelfde probleem als: Cencicodis

Heb je al al de raad van Froodooo en mij gevolgd? Want door te update of te herinstalleren kan je het probleem oplossen. Als geen van al deze opties werken, denk ik dat je geluidskaart te zwak is om de nieuwe games aan te kunnen.

Succes ;)

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Hey iedereen jammer genoeg geen resultaat :?

Ik word echt zot he :bonk::cab: !

Dat is erg vervelend dat dat ook niet werkt. Heb je dat bij meerdere games of alleen bij gta san andreas? Als het alleen bij gta san andreas is zou ik als ik jou was even gta opnieuw instaleren, kan een foutje in zitten. Als dat niet werkt of je hebt het bij meerder games dat het geluid niet goed werkt, zou je eventuweel je geluidskaart opnieuw kunnen instaleren. Als het goed is heb je bij de aankoop van je pc/geluids kaart software (cd'tje) van je geluidskaart gekregen zoek dat cd'tje even op en instaleer je geluidskaart opnieuw.

Succes ;)

Heb ik al opnieuw geinstalleerd.Maar geen resultaat :cab:

Dat is echt stom he :bonk: ik heb geen andere games om het te proberen

PS:Hoe intstalleer ik mn geluidskaart opnieuw :?

Geplaatst:

Bedankt Gammie

Maar zou iemand misschien kunnen uitleggen hoe/waar/wat ik met de drivers en geluidskaart moet doen?

je zou eerst moeten kijken wat voor geluidskaart je hebt.

Dat kun je zien bij Start>Configuratie Scherm>Geluiden en Audioapparaten> en dat onder het tabblad 'Audio' kun je zien wat voor merk het is.

bij mij ziet het er bijv. zo uit:

a.JPG

ik heb dus een Realtek. Dus de website van realtek (in mijn geval) opzoeken (via google) en daar staan wel drivers op. Die moet je downloaden en installeren. Waarschijnlijk daarna je PC opnieuw starten en klaar.. ;)

Bewerkt: door Bassiej26

Volgens mij is het NVIDIA alleen aan m'n geluidskaart zelf ligt het niet omdat we een computer speciaal voor media hebben.

ik gaat even kijken :Y

Edit: kijk nu kom ik op deze pagina, en wat moet ik nu aanklikken?

link: NVIDIA DRIVERS (Klik)

Bewerkt: door Ultrasonar
Volgens mij is het NVIDIA alleen aan m'n geluidskaart zelf ligt het niet omdat we een computer speciaal voor media hebben.

ik gaat even kijken :Y

Je videokaart waarschijnlijk nVIDIA

je geluidskaart denk ik niet..

[EDIT:

alleen aan m'n geluidskaart zelf ligt het niet omdat we een computer speciaal voor media hebben.

het zou nog heel goed mogelijk zijn dat het aan je geluidskaart ligt.

Welke je moet aan klikken weet ik niet aangezien ik niet precies weet wat voor kaart je in je pc hebt zitten. nVIDIA is waarschijnlijk je videokaart en niet je geluidskaart..

(Bekijk ook nog even mn vorige post) ]

Bewerkt: door Bassiej26

Ohw bij mij staat er ook Realtec maar dan niet 'rear- output'

waar kan ik die site vinden en welke driver moet ik dan downen ? :puh:

Bewerkt: door Ultrasonar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...