Achille Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ik heb gehoord dat deze booster er ook voor SA is kan iemand mischien hlpen met zoeken want ik kan em niet vinden :S Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ik heb gehoord dat deze booster er ook voor SA is kan iemand mischien hlpen met zoeken want ik kan em niet vinden :S Ik download heel vaak mods. Je zou op google kunnen zoeken, Of via de volgende site's waar ik altijd zoek. www.gtagarage.com www.gtainside.de Veel sucses Reageren
Achille Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ik kan het daar juist niet vinden drm wil iemand helpen..? Reageren
Puma Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Hoe weet je dat dan? Wie heeft dat gezegd? Geef wat meer info, dan kunnen we ook meer voor je doen ! Reageren
Achille Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Een vriend van mij had die in zijn San Andreas (of Vice city) maar hij heeft nu geen Sa meer dus van hem kan ik ze ook niet krijgen want hij is verhuisd.. En dusja k heb gezocht maar heb het niet kunnen vinden.. iemand? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Kheb bij google gezocht, en op vele automodsites... Maar niks gevonden. Srry Reageren
Puma Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Wat is merk/type/soort/naam van die booster... Reageren
Achille Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Yamaha BWS Booster Reageren
Puma Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Hmm... tot nu toe heb ik DIT gevonden. Reageren
Achille Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) Deze is wel goed maar hij is voor VC! Kan niemand em converteren voor me naar San andreas? En dat hij de pizzaboy vervangt? Bewerkt: 10 oktober 2006 door Achille Reageren
Puma Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Ik kan kijken of het me lukt.. maar ik kan niet zeggen dat het lukt want ik heb het nooit eerder gedaan ... Reageren
Achille Geplaatst: 18 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Bump. Kan mischien iemand die Booster van VC naar SA willen Converteren ? En dat hij de Pizzaboy vervangt? Booster kan je van deze pagina Downloaden. Iemand..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.