slurfie Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 ( Ik heb dit nooit gehad ) Als ik gta sa opstart is alles gewoon maar als ik een savegame laad of nieuw spel doe dan laad hij maar tot de helft en crasht. Ik heb gta 1.00 Reageren
SilverDust Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Dit had ik ook na het installeren van enkele mods, Nadat ik die Ge-Uninstallt had was het probleem verdwenen. Als je geen mods er op hebt, zou ik hem gewoon een keer opnieuw installeren. Dit kost 10 minuutjes, en je Savegames blijven behouden. Dus je kan weer verder als je hem Ge-Uninstallt hebt. Verder kan je misschien het Gta Sa Hardware Problemen Forum nog eens doorlezen Reageren
slurfie Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) GTA SA is nu bij een vriend van mij :S. Ik heb alle mods weg gehaald....... EDIT: Hij start nu geen eens meer op. Als ik op gta_sa.exe druk. Ik heb me comp al opnieuw opgestart, nog niks Ik ga hem snel terugvragen morgen. Of heeft nog iemand iets? Ik heb niet's gedaan voor het gebeurde, ik speel al langer SA. Dus ik weet niet hoe het komt. Bewerkt: 8 oktober 2006 door slurfie Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Heb je al eens het bestand gta_sa.set weggehaald. Deze staat in de map GTA San Andreas User Files. Dat wil bij veel van dit soort problemen helpen. Reageren
slurfie Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) Had ik al gedaan. Ik ga hem nu installeren opnieuw EDIT: Hij doet het weer! Bedankt iedereen voor jullie hulp. Bewerkt: 9 oktober 2006 door slurfie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.