Jump to content

Fifa 2007

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je een andere pc hebt waar je het eventueel kunt uitproberen zou ik dat doen. Dan merk je snel of het probleem aan de dvd ligt, wat ik in dit geval vermoed.

Als je hem legaal hebt kun je het beste terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht.

Als je hem illegaal hebt, heb je pech.

Geplaatst:

Ja, dit probleem had ik ook een keer met NFS: Underground 2.

Je hebt bij het installatiescherm zeker Maximum Installation ofzo gedaan, probeer dan een keer Normal of

dat je Handmatig installeert, hielp bij mij wel. En anders zoals HerrieM al zei terug naar de Shop!

Geplaatst:

het is erg vaag want ik probeerde het op mn pa's pc en daar deed hij het gewoon :?

ik ga dus ff degene bellen die mijn pc in elkaar heeft gezet.. het zal namelijk vast aan mijn pc liggen :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Gamer,

IK snap iets niet van de game die je probeert te installeren, want ik zie dat hij iets niet kopieert. Het kan misschien zijn dat er wat krasjes op de cd zitten of dat je cdrom drive niet meer helemaal 100% schoon is waardoor hij ergens rondt de 57% stopt door misschien wat stof of een ander probleem. Maar het grootste punt wat ik denk dat eraan de hand is, dat je denk ik wat stof in je cdrom drive hebt zitten of hij kan eventueel beschadigt zijn, maar dat geloof ik niet omdat, hij de cdrom wel af kan draaien, dus maak je cdrom drive even schoon wie weet doet hij het daarnaar weer. Om hem schoon te maken kan je het beste de Cd-rom drive kit gebruiken.

Groetjes, Mario

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

NIEUWE KOPEN!!! Maar kan je het niet wat kleiner maken want de pagina rekt kilometers uit! Voor een klein screenshotje en de rest is wit OMG ik weet niet wat je flikt maar dit is heel irritant!

Geplaatst:
NIEUWE KOPEN!!! Maar kan je het niet wat kleiner maken want de pagina rekt kilometers uit! Voor een klein screenshotje en de rest is wit OMG ik weet niet wat je flikt maar dit is heel irritant!

Aan zo'n advies heeft hij natuurlijk niet veel... Hij heeft al gezegd dat de game op een andere computer wel werkte, dus een nieuwe kopen heeft echt geen nut.

Wat betreft je opmerking over de breedte van de screenshot, daar heb je inderdaad gelijk in. Ik heb een link geplaatst zodat de lay-out niet vervormt.

Geplaatst:

bij mij was het plaatje gwoon minder groot dan 640 pixels..

Geplaatst:

Ik weet bijna zeker dat ik dit topic gisteren naar Software had verplaatst... :{ Ach, dan maar bij deze. :) Moved.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...