DenkaanHenk Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Ik heb Grand tani Islands Op mijn GTA San Andreas gezet. Hij doet het gewoon goed. Alles is gelukt. Maar de Personages pratebn niet ze bewegen alleen hun handen. En Auto's rijden door het water en door de muren heen. Heb ik iets fout gedaan toen ik Grand Tani Islands erop heb gezet ? Zo ja wat dan ? Dan kan ik de fout herstellen. Reageren
SWYV Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 1) van dat auto's vdoor water enz... kan ik je gewoon zeggen de path editor bestaat niet voor GTA SA aldus tot nu toe nog niet aanpasbaar 2) zulke fout kun jij niet herstellen, wel de makers ervan aldus de GTI crew en vergeet niet, het is nog maar een BETA versie, aldus kan nog wat fouten bevatten enz.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Ja ik vind het zo raar weet je. Is tie wel getest ofzo ? Volgens mij niet hoor. Er zitten zoveel Bugs in. En die 2e missie wil ook maar niet lukken met die Infernus. Binnen een halve minuut heb ik hem gedaan en dan nog Mission Failed. Veder wel prachtige gebouwen. Reageren
HerrieM Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 denkaanhenk De mod is dus duidelijk nog "under construction". Daarom heet het ook een Beta. Je kunt zoiets ook beter bespreken in het forumgedeelte dat speciaal geweid is aan Grand Tani Island Dan hebben de makers van die mod er misschien ook wat aan. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Ja dit is het. Daar word nooit gereageerd. Maarja ik ga voortaan daar posten. Jammer dat Eclipse vertrokken is. Die wist het antwoord wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.