koenww Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 als je 100% hebt uitgespeeld het jeop het laatste overal (op verschilende plaatsen) zo'n dollar teken staan en daar kun je geld ophalen, maar kan iemand mij zeggen of een map doorsturen waar alle plaatsen opstaan wara je geld kunt ophalen? alvast bedankt Reageren
HerrieM Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) Er zijn een aantal plaatsen. zie het kaartje van GTA Schaap. Bij The Johnson House in Los Santos. Bij Zero's shop in San Fierro Bij Wang Cars San Fierro Bij het hotel in San Fierro Bij The Abbandon Airstrip in the desert Bij de Quarry en bij de RC Haul en de drie courier winkels van deze laatste vier is hier een kaart. Bewerkt: 9 oktober 2006 door HerrieM Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Ik heb de vrijheid genomen de 9 vindplaatsen maar even toe te voegen aan WikiGTA.... Zie dit kaartje: Assets WikiGTA Reageren
Preddy Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 En verdant meadows? Daar krijg je toch ook geld? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Ja, dat is waar.....weet iemand hoeveel? Want dan frommel ik die er even snel bij nog Reageren
HerrieM Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) Ik dacht $10.000 Bewerkt: 9 oktober 2006 door HerrieM Reageren
Preddy Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) $10,000 max d8 ik, zie link. BTW, handig kaartje Sheep Bewerkt: 9 oktober 2006 door Preddy Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Samen komen we er wel. Dank heren. De als het goed is nu complete map met vindplaatsen van de assets, inclusief de maximale bedragen die je er kunt ophalen vind je nu dus op WikiGTA..... ==> hier dus <== Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.