trasos Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Sorry dat ik alweer jullie hulp vraag ... Ik had dus dat probleem dat als ik een gedownloade save laadde, dat hij dan gewoon afsloot en naar het bureablad terugkeerde met een windows-foutmelding... Dat kwam dan doordat ik auto-mods heb geinstalleerd zonder dat ik gedowngrade had zei iemand... Maar ik heb nu SA ge-herinstalleerd en gedowngrade en ik heb de main.scm en de script.scm vervangen door die van versie 1, en als ik dan een savegame download en laad doet hij het wel. Maar als ik dan auto-mods installeer, en ik laad een savegame, dan sluit SA weer af tijdens het laden met een window-foutmelding, hoe kan ik auto-mods installeren, en een gedownloade savegame spelen zonder dat hij steeds crasht? Alvast bedankt Reageren
Ikkes Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) Hoi Trasos, Je fout kan eraan liggen dat je nu een versie 1 heb maar een savegame versie 2. Daar word dan een fout door veroorzaakt wat je het beste kan doen is: Installeer San Andreas opnieuw op je computer zodat hij versie 2 is. Download vervolgens een versie 2 savegame(Klik) en installeer daarna weer je car mod. Al het goed is doet hij het dan. Dit werkt volgens mij het beste, Ikkes. Ps. Is Downgraden niet illegaal . Het is legaal , excuses. Bewerkt: 10 oktober 2006 door Ikkes Reageren
trasos Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Is allemaal al gelukt, het lag blijkbaar aan het feit dat ik niet SAMI gebruikte maar een ander, hoe heet die ook alweer? nou ja daar lag het dus aan Reageren
gdg Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 wie heeft sa-mp sanandreas-multiplayer Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 wie heeft sa-mp sanandreas-multiplayer sa-mp klik hier een topic erover met link waar je hem kan downloaden. Gebruik volgende keer eens de zoekfunctie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.