derk_c Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Ik had laatst op een site een mod gezien waarbij je als het ware een tank (bezinetank) in je auto kreeg, en dat je dan ook moest tanken enz.. Nu wil ik deze mod downloaden alleen ik weet niet meer welke site het is... Heeft iemand deze mod mssn of weet iemand op welke site deze mod staat? Reageren
Donwell Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Kijk eens op google en typ in: GTA SA Tank mod, hier kom je nog wel ver mee. Dan krijg je talloze sites met GTAMods, Succes! Reageren
derk_c Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Ik had gezocht op google maar ik kon het niet vinden.. Kan iemand mij aub helpen ?! Reageren
gike Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 ben je zeker dat het voor gta sa was want ik ken er wel een voor gta vc namelijk new vice city 2004 Reageren
derk_c Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 ja ik weet zeker dat het voor san andreas was.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.