NIELS_ Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Hey, ik had de electorugun in het spel gezet, maar hij werkt niet, als ik hem oppak, chrast het spel, ligt het eraan omdat ik de electrogum munitie heb gegeven? Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Iets meer info, graag. Hoe ziet het commando eruit? Heb je de electrogun aangepast, of andere bestanden die hiermee te maken kunnen hebben? Treed het probleem ook bij andere situaties op? Krijg je een foutmelding? Met zo weinig info kunnen we je niet helpen... Reageren
NIELS_ Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Het commando ziet er zo uit: OBJ_DATA electrogun = ( 30.5 , 21.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_03 LEVELSTART SWITCH_GENERATOR ( electrogun , ON ) Ik heb de gun niet aangepast, of het bij andere optreed weet ik niet, heb ik nog niet geprobeerd. Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Zo te zien heb je de electrogun juist geen munitie gegeven. Bovendien haal je de commando's OBJ_DATA en GENERATORs door elkaar. Een gewone pickup hoeft niet ingeschakeld te worden met een SWITCH_GENERATOR. Als je een GENERATOR wilt scripten, kun je hier stap voor stap vinden hoe dat in zijn werk gaat. Daarnaast is het aan te raden om ieder commando op een nieuwe regel te zetten, en niet direct achter elkaar. Vroeg of laat gaat dit ook voor crashes zorgen. >>> Door GTA-Sheep: Levensgevaarlijk: een eekhoorn met verstand van electroguns <<< Reageren
NIELS_ Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) Oke, dankjewel, maar ik heb het trouwens niet op 1 regel gezet, dat kwam in mijn post zo :S @ sheep: lol Bewerkt: 10 oktober 2006 door NIELS_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.