Jump to content

Need for speed most wanted

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Forum leden,

Ik speel need for speed Most wanted nu al heel lang en ik blijf de game leuke vinden, alleen de muziek irriteert me een keertje. Dus nu vraag ik me af als het mogelijk is je eigen muziek in de game te zetten. Als dit kan wil ik graag weten hoe, her lijkt me namelijk wel leuk.

Groetjes, Mario

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

dat zou ik ijgelijk ook wel willen weten maar volgensmij kan je er geen muziek bijzetten. bij gta san andreas heb je een aparte map voor user track player en bij nfsMW heb ik wel de muziek gevonden maar dat waren geen midia player bestanden.

maar ik zou het niet weten vraag maar aan iemand vragen :Y

Geplaatst:

Hangt een beetje van je console af denk ik. Het is natuurlijk erg moeilijk als je hem op de cube hebt, maar op de pc moet het kunnen. Ga is op de pc my computer, local disk c, program files (of waar je hem dan ook geinstaleerd hebt). Zoek hier ff alle mappen af, en misschien vind je ergens wel iets van de muziek. Als je hem op de cube of ps2 hebt zou ik het eerlijk gezegt niet weten...

Geplaatst:

Je moet gewoon zoals John278 al zegt: Deze computer>Lokaal station>Programma Files>Need for speed most wanted> mapje openen en uitplooien met user tracks of sound.. Probeer dan je favo muziek er in te slepen. Als dat niet lukt kan het waarschijnlijk niet, niet elk spel is gemaakt om je eigen muziek er in te zetten :N

:cya:

Ja maar ik heb dacht ik ooit toch echt iemand horen zeggen dat het toch wel kan,op welk manier precies zou ik echt niet meer weten, en ik spel hem gewoon op de pc dus dat lijkt mij wel zo makkelijk om er een audio bestandje in te plaatsen, maar hoe en kan het? Want ik weet toch zeker dat iemand het er een keer overhad.

Geplaatst:
Ja maar ik heb dacht ik ooit toch echt iemand horen zeggen dat het toch wel kan,op welk manier precies zou ik echt niet meer weten, en ik spel hem gewoon op de pc dus dat lijkt mij wel zo makkelijk om er een audio bestandje in te plaatsen, maar hoe en kan het? Want ik weet toch zeker dat iemand het er een keer overhad.

Als je de goeie map gevonden hebt moet je ff te weten zien komen wat voor bestanden de liedjes zijn. Als het bijvoorbeeld .mp3 bestanden zijn, is het logisch dat jouw liedjes ook .mp3 bestanden moeten zijn. Open de map met de liedjes van nfs en sleep jouw liedjes er zegmaar in, ongeveer hetzelfde als met fonts instaleren. Dit moet volgensmij lukken.

Geplaatst:

Dit gaat moeilijk lukken, want EA is volgens mij héél trots op zijn ''EA trax'' Je kan het Internet ''afgooglen'' naar tools e.d. Maar als je het vind, post het dan.. :puh: Want ik wil die ook =D :D

He nu je het erover hebt Ikt ik heb namelijk wat gevonden alleen dan moet je

mijn maar uitleggen hoe ik het moet gebruiken en hoe ik het helemaal precies

kan installeren, want ik snap er echt niets van.

Need for speed Most Wanted Music Extractor

Je ziet nu allemaal andere files op deze site maar als je iets naar onder scrolt zie je dit staan:

NFSMW Music Extractor

Size: 140 KB

Author: ?

Description: Extracts the music of the game and makes you .wav files.

Download: Download

Daar kan je hem dowwnloaden, hopelijk weet je wel hoe het moet?

Groeten, Mario

Geplaatst:

Je kan ook gewoon je Ea Trax uitzetten bij Opties --> Geluid? --> Ea Trax (Aan/Uit). Voordat je je game dan opstart doe je Winamp/Windows Media Player e.d. Nu kan je Gamen met je favoriete muziek ;)

Geplaatst:

@ ~Mario~ Bedankt voor het programma :) En ik heb al talloze NFSMW-tools erop dus het instaleren kan wel :puh:

@ Silverdust: Ik heb geen Winamp :puh: En ben ook niet van plan het te downloaden. :puh:

Ik wil gewoon net zoals in GTA SA liedjes INGAME hebben :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...