.Sharingan Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Ff vlug in elkaar geflanst ! Reageren
Zillah Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Zeurpiet Ik vind je sig wel mooi hoor.. alleen sommige plekjes vind ik iets te donker Zelf zou ik het niet kunnen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) Mss nog een paar rates ? Want 1 vind ik wat weinig. Ook al heb ik er weinig tijd aan besteed. >>> Door RonaldVC: Rustig aan.. Je signature staat nog geen dag. Bovendien is bumpen pas toegestaan als er minimaal één dag lang niet gereageerd is, en niet een paar uurtjes..<<< Ik bumpte, omdat hij al een stuk gedaald was in de lijst. >>> Door RonaldVC: Als je de Showroom regels leest, staat daar letterlijk: " * Reageren of reageerd er bijna niemand op je topic, bumb je topic dan pas na 1 dag, dus niet na een paar uur". Het maakt dus niet uit dat je topic naar beneden gezakt is, dat komt wel vaker voor. Dat betekend niet dat je topic meteen in de vergetelheid beland is.<<< Ah, oke Ronald, ik ga de Regels maar eens even uit mijn hoofd leren ! Bewerkt: 10 oktober 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.