Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

de missie van wuzi waar je op die boot klimt zonder wapen. (behalve mes) :blink:

hoe doe je die ? :huh:

ene tips

da dieng wil ma ni lukke :(

Geplaatst:
de missie van wuzi waar je op die boot klimt zonder wapen. (behalve mes) :blink:

hoe doe je die ? :huh:

ene tips

da dieng wil ma ni lukke :(

Sluip naar die gast links en steek 'em in z'n keel.

Dan moet je uiterst rechts blijven, en die gast rechts killen.

En toen begon ik maar met schieten.

Naar de andere kant zonder gezien te worden is vrijwel onmogelijk ...

Geplaatst:

als ik die eerste gast aim dan proberen te killen lukt het niet, hij raakt me eerst drie keer:S:S. hoe doe je dat dan precies? want als je op die boot bent zie hij je gelijk en schiet meteen.

kus kevin

Geplaatst:

lol als je op die boot klimt kan je gelijk naast de trap over het hekje springen zodat je achter langs al die containers aan het andere kant van het schip kan komen zonder gezien te worden zo heb ik het gedaan B)

Geplaatst:

godverdome goe gezien :D

mij -n oplossing was ook wel tof

ff terug naar de amunation en daar wapens terug kopen end an gaan knalle op de boot :D:puh: B)

Geplaatst:
godverdome goe gezien :D

mij -n oplossing was ook wel tof

ff terug naar de amunation en daar wapens terug kopen end an gaan knalle op de boot :D:puh: B)

lol grappig dat ik daar als enigste ben opgekomen :puh:

vond die mission al verdacht simpel :rolleyes:

Geplaatst:
als ik die eerste gast aim dan proberen te killen lukt het niet, hij raakt me eerst drie keer:S:S. hoe doe je dat dan precies? want als je op die boot bent zie hij je gelijk en schiet meteen.

kus kevin

Hetzelfde als die missie bij Mad Dog in LS. L3 in drukken om te sluipen. Dan naar de bewaker toe gaan en R1 drukken en dan O.

(maar wat Djago schrijft klinkt makkelijker :-) )

Geplaatst:

je bedoelt toch die missie waarbij je uit die heli valt he?

steek de eerste neer en gebruik zijn wapen op de anderen en verzamel zo veel mogelijk ammo zodat je nooit zonder komt. en die oude zak met zijn zwaard ztak ik in 1 seconde neer (want k had van diezelfde oude zak in die cobra gym wat vechtkunst geleerd :D )

Ah en vergeet niet om in alle hoekjes te kijken want ik vond hier en daar wel wat leven en kogelvrije vesten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...